neuromarketing
Słowo kluczowe
- Słowo
- neuromarketing
- Język
- Angielski (English)
- Publikacji
- 5
Publikacje
- Artykuł The use of electroencephalography (EEG) in a study into the effectiveness of advertising communication / Barbara Wąsikowska. // Procedia Computer Science. 2023, , s.2477-2486 DOI: 10.1016/j.procs.2023.10.239 2023
- Artykuł Cognitive neuroscience techniques in determining the right time of advertising / Akeel A. Alsakaa, Anna Borawska, Mariusz Borawski, Małgorzata Łatuszyńska, Mateusz Piwowarski, Fabio Babiloni, Kesra Nermend. // IOP Conference Series : Materials Science and Engineering. 2019, vol. 671 DOI: 10.1088/1757-899X/671/1/012033 2019
- Rozdział Creating Relationships Based on Emotional Bonds With Generation Y in Virtual Environment : a Mediating Role of Gender / Magdalena Kowalska. - // W: Handbook of Research on Contemporary Consumerism / by Hans Ruediger Kaufmann (Author, Editor), Mohammad Fateh Ali Khan Panni (Editor).. - Hershey : IGI Global, 2019 DOI: 10.4018/978-1-5225-8270-0.ch010 2019
- Artykuł Neurophysiological Tools to Investigate Consumer’s Gender Differences during the Observation of TV Commercials / Giovanni Vecchiato, Anton Giulio Maglione, Patrizia Cherubino,Barbara Wasikowska, Agata Wawrzyniak, Anna Latuszynska, Malgorzata Latuszynska, Kesra Nermend, Ilenia Graziani, Maria Rita Leucci, Arianna Trettel, Fabio Babiloni. // Computational and Mathematical Methods in Medicine. 2014, brak, s.1-12 DOI: 10.1155/2014/912981 2014
- Artykuł Contemporary data exploration technologies in marketing / Barbara Wąsikowska. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2013, nr 32, s.137-149 2013
Lista słów kluczowych