marketing internetowy
Słowo kluczowe
- Słowo
- marketing internetowy
- Język
- Polski
- Publikacji
- 7
Publikacje
- Rozdział Istota landing page w marketingu internetowym / Leszek Gracz, Agnieszka Tomaszewicz. - // W: Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku / pod red. naukową Agnieszki Smalec i Grażyny Rosy ; [autorzy Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Monika Dziedziech, Grzegorz Szymański, Barbara Mróz-Gorgoń, Leszek Gracz, Agnieszka Tomaszewicz, Katarzyna Wysocka, Małgorzata Bartosik-Purgat, Piotr Cyrek, Beata Tarczydło, Karina Tessar]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 2020
- Artykuł Marketing online następca marketingu tradycyjnego / Karolina Beyer. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2018, nr 52/1, s.9-20 DOI: 10.18276/sip.2018.52/1-01 2018
- Rozdział Media społecznościowe jako narzędzia marketingowe w przedsiębiorstwach / Karolina Beyer. - // W: Uwarunkowania rozwoju organizacji i gospodarki : konkurencyjność i zasoby ludzkie / red. naukowa Wojciech Leoński, Malwina Szczepakowska, Anna Wieczorek-Szymańska. - Szczecin : Volumina.pl Daniel Krzanowski, 2018 2018
- Artykuł Rola internetu we współczesnej gospodarce / Karolina Beyer. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2018, nr 52/2, s.341-353 DOI: 10.18276/SIP.2018.52/2-26 2018
- Rozdział Marketing internetowy / Leszek Gracz. - // W: Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016 2016
- Książka Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016 2016
- Artykuł Marketing internetowy w mediach społecznościowych / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2015, nr 36, s.119-133 DOI: 10.18276/si.2015.36-09 2015
Lista słów kluczowych