Facebook
Słowo kluczowe
- Słowo
- Facebook
- Język
- Polski
- Publikacji
- 13
Publikacje
- Artykuł Wpływ spersonalizowanych reklam na Facebooku na skłonności do zakupu : wyniki badań empirycznych metodą eksperymentu / Martyna Kostrzewa. // Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Humanitas. Zarządzanie. 2022, t. 23 nr 2, s.53-72 DOI: 10.5604/01.3001.0015.9207 2022
- Rozdział Wykorzystanie mediów społecznościowych przez szkoły doktorskie do komunikacji w Internecie / Mateusz Juźwik. - // W: Młodzi Naukowcy 2.0. Tom 2 / pod redakcją Jarosława Korpysy, Pauliny Niedźwiedzkiej-Rystwej, Artura Łabuza i Patrycji Bełtowskiej. - Szczecin : Wydawnictwo Fundacji Centrum Badań Socjologicznych, 2022 DOI: 10.14254/978-83-966582-4-1 2022
- Artykuł Facebook w kontekście komunikacji marketingowej lokalnych przedsiębiorstw ze Szczecina : na podstawie badań własnych / Martyna Kostrzewska. // Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Humanitas. Zarządzanie. 2021, t. 22 nr 4, s.139-151 DOI: 10.5604/01.3001.0015.6944 2021
- Książka Posty / Andrzej Draguła. - Poznań : Wydawnictwo W drodze, 2021 2021
- Rozdział Communication of Transport for London conducted in social media during the London Underground industrial action / Krzysztof Flasiński. - // W: Słowo, tekst, czas XIII : frazologia w dyskursie i przekładzie / pod redakcją Mirosławy Hordy, ; [aut. : Tatâna Kosmeda, Galina Bilovus, Tomasz Szutkowski, Mirosława Hordy, Nina Mečkovskâ, Rainer Eckert, Leonid Krysin Petrovič, Natal'â Bogdanova-Beglarân, Jolanta Ignatowicz-Skowrońska, Jarosław Liberek, Andrej Zajnul'dinov Târenkov, Alehandro Martin Lopes Fernandes, Marâna Parzulova, Jadwiga Tarsa, Natalâ Šarmanova, Gabriela Vil'k, Katarzyna Agnieszka Kłosowska, Krzysztof Flasiński, Svetlana Nevzorova, Tatâna Stojkova, Natalìâ Venžinovič, Irina Backe-Policatro]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 2020
- Artykuł Odbiór reklam na Facebooku przez segment „młodych dorosłych" / Kinga Janecka, Mateusz Juźwik. // Management and Quality = Zarządzanie i Jakość. 2020, vol. 2 nr 4, s.54-74 2020
- Rozdział Join us LIVE : jak brytyjskie gazety relacjonowały w serwisie Facebook zamach terrorystyczny w Londynie w 2017 roku / Krzysztof Flasiński. - // W: Współczesne media - media multimodalne. T. 2, Multimodalność mediów elektronicznych / pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury.. - Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2018 2018
- Rozdział Media społecznościowe jako narzędzia marketingowe w przedsiębiorstwach / Karolina Beyer. - // W: Uwarunkowania rozwoju organizacji i gospodarki : konkurencyjność i zasoby ludzkie / red. naukowa Wojciech Leoński, Malwina Szczepakowska, Anna Wieczorek-Szymańska. - Szczecin : Volumina.pl Daniel Krzanowski, 2018 2018
- Artykuł Social media in the marketing of contemporary companies / Karolina Beyer. // Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej Organizacja i Zarzadzanie. 2018, nr 77, s.5-15 DOI: 10.21008/j.0239-9415.2018.077.01 2018
- Rozdział Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu terytorialnym gmin w Polsce / Adam Pawlicz, Robert Kubicki. - // W: Kreatywność w turystyce : nowe trendy w rozwoju turystyki / redakcja naukowa: Dariusz Sokołowski, Paulina Tomczykowska.. - Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2016 2016
- Rozdział Wykorzystanie stron w serwisie Facebook przez polskie dzienniki regionalne / Krzysztof Flasiński. - // W: Prasa w dobie nowych mediów / pod red. Renaty Rozbickiej i Andrzeja Staniszewskiego.. - Olsztyn : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2014 2014
- Artykuł Funkcjonalność mediów społecznościowych jako siedem bloków plastra miodu / Magdalena Kowalska. // Acta Universitatis Nicolai Copernici - Zarządzanie. 2013, z. 413, s.205-215 DOI: 10.12775/AUNC_ZARZ.2013.017 2013
- Rozdział Use of Facebook in promotion of hotel services / Marta Sidorkiewicz. - // W: Otgovoren turiz"m 2020 : sbornik s dokladi ot meždunarodna naučna konferenciă. Tom II - Varna : Izdatelstvo "Nauka i ikonomika" Ikonomičeski Universitet, 2013 2013
Lista słów kluczowych