Cognitive neuroscience techniques in supporting decision making and the analysis of social campaign

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Cognitive neuroscience techniques in supporting decision making and the analysis of social campaign
Odpowiedzialność
Kesra Nermend, Mateusz Piwowarski
Twórcy
  • Nermend Kesra ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej - Zakład Metod Badania Preferencji Społecznych
  • Piwowarski Mateusz ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej - Zakład Metod Modelowania i Symulacji Procesów Gospodarczych
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-4309-7434 5.6 5 2 2 5,00 0,5000 2,5000 aut. roz.
0000-0003-2541-1909 5.6 5 2 2 5,00 0,5000 2,5000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2018
Objętość
13 (stron).
Szacowana objętość
0,81 (arkuszy wydawniczych)
Adres URL
https://www.tiu.edu.iq/business/icabep/wp-content/uploads/2018/02/1.pdf
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna

Z dokumentu źródłowego:

  • Publikacja konferencyjna
Dane konferencji
Dane konferencji dokumentu źródłowego
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
International Conference on Accounting, Business, Economics and Politics (ICABEP-2018), April 16, 2018 : proceedings book - Erbil : Ishik Univeristy, 2018
Strony: 1-13
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2019-03-12
PBN
Wyświetl
WorkId
21302

Lista publikacji