Produkt w ujęciu marketingowym i logistycznym

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Produkt w ujęciu marketingowym i logistycznym
Odpowiedzialność
Leszek Gracz
Twórcy
  • Gracz Leszek ( Autor ) 5.2
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług - Zakład Komunikacji Marketingowej
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-1152-5676 5.2 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2017
Objętość
1 (arkuszy wydawniczych), 15 (stron).
Cechy publikacji

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017
Strony: 121-135
Seria: Zarządzanie, Marketing ;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-03-16
PBN
Wyświetl
WorkId
17980

Lista publikacji