wartość dla klienta
Słowo kluczowe
- Słowo
- wartość dla klienta
- Język
- Polski
- Publikacji
- 10
Publikacje
- Artykuł Information and communication technologies as a source of customer value in the context of balancing the positions of younger and older consumers / Ewa Frąckiewicz. // Sustainability. 2021, vol. 13 iss. 9 DOI: 10.3390/su13094722 2021
- Książka Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta / Justyna Majchrzak-Lepczyk, Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół. - Warszawa : CeDeWu, 2021 2021
- Artykuł Finansowe i pozafinansowe koszty zachowań zakupowych w świetle koncepcji wartości dla klienta / Ewa Frąckiewicz, Beata Marciniak. // Marketing i Rynek. 2018, r. 25 nr 4, s.203-212 2018
- Rozdział Sources of value for luxury second-hand and vintage fashion customers in Poland : from the perspective of its demographic characteristics / Edyta Rudawska, Magdalena Grębosz-Krawczyk, Daniella Ryding. - // W: Vintage luxury fashion : exploring the rise of the secondhand clothing trade / Daniella Ryding, Claudia E. Henninger, Marta Blazquez Cano, editors.. - Cham, Switzerland : Palgrave Macmillan, 2018 2018
- Artykuł Tworzenie wartości dla pacjenta gabinetu dentystycznego / Magdalena Soboń. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2018, nr 53/3, s.101-113 DOI: 10.18276/SIP.2018.53/3-09 2018
- Artykuł Creative consumer values in the process of developing product innovation / Anna Szwajlik. // Annals of Marketing Management & Economics : international journal. 2016, vol 2 no. 2, s.121-131 2016
- Artykuł Źródła wartości dla klienta na rynku radiofonii publicznej / Edyta Rudawska, Adam Rudawski. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2016, nr 458, s.88-100 DOI: 10.15611/pn.2016.458.08 2016
- Artykuł Hedonic or utilitarian buying behaviours : what values do young adult customers seek in online group buying? / Edyta Rudawska, Kristina Petljak, Ivana Stulec. // International Journal Business Performance Management. 2015 vol. 16 no. 2/3, brak, s.182-198 DOI: 10.1504/IJBPM.2015.068736 2015
- Książka Organisation management through value for the customer / [guest ed. Edyta Rudawska]. - London : Inderscience Enterprises LTD, 2015 2015
- Artykuł Research on time-management skills of employees in the process of creating value for the customer / Anna Pluta, Grażyna Paulina Wójcik. // International Journal Business Performance Management. 2015 vol. 16 no. 2/3, brak, s.246-261 DOI: 10.1504/IJBPM.2015.068735 2015
Lista słów kluczowych