Marketing usług - wczoraj, dziś i jutro
Lista konferencji
Konferencja
- ConferenceId
- 363
- Profil w PBN
-
otwórz
Publikacje pokonferencyjne
- Czy Polska potrzebuje Kolei Dużych Prędkości? / Juliusz Engelhardt. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 1(42), s.39-54 DOI: 10.18276/miz.2016.42-01
- Kierunki zmian w strukturze bałtyckiej floty promowej i ich wpływ na segment przewozów pasażerskich / Marta Mańkowska. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 1, s.65-78 DOI: 10.18276/miz.2016.42-03
- Multicentryczność regulacji prawnej usługi przewozu osób / Krzysztof Wesołowski. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 1(42), s.201-215 DOI: 10.18276/miz.2016.42-14
- Rozwój transportu lotniczego we wschodnich prowincjach Niemiec w latach 1919-1939 / Andrzej Mielcarek. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 1(42), s.89-100 DOI: 10.18276/miz.2016.42-05
- Koncepcje wdrażania innowacji marketingowych na przykładzie przedsiębiorstw sektora MSP w województwie zachodniopomorskim / Monika Wojtkiewicz. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 1(42), s.283-291 DOI: 10.18276/miz.2016.42-20
- Marketing jako instrument zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstw społecznych / Wiesław M. Maziarz. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 1, s.243-251 DOI: 10.18276/miz.2016.42-17
- Uwarunkowania i kierunki przekształceń funkcjonalno-przestrzennych rejonów obsługi ładunków masowych portów morskich : (na przykładzie Półwyspu Katowickiego w porcie Szczecin) / Michał Pluciński. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 1, s.159-172 DOI: 10.18276/miz.2016.42-11