Publikacje punktowane kryteriami Ustawy 2.0

Wydane od roku 2022
Dysc. Pc k m P U Pu Opis Publikacja
5.9 70 1 1 70,00 1,0000 70,0000 Art. Inkluzjonizm, ablenacjonalizm, eco-ableism : posthumanistyczne przeszukiwanie współczesnych „dys-lokacji niepełnosprawności" / Marcin Wlazło. // Niepełnosprawność i Rehabilitacja. 2022, t. 88 nr 4, s.10-19 DOI: 10.5604/01.3001.0016.1871
5.9 70 1 1 70,00 1,0000 70,0000 Art. Pop-inkluzja : obrazy zróżnicowanego i włączającego społeczeństwa w najnowszych serialach dostępnych na platformach streamingowych / Marcin Wlazło. // Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej. 2023, , s.24-37 DOI: 10.26881/ndps.2023.49.02
5.9 40 1 1 40,00 1,0000 40,0000 Art. Konteksty wiedzy o niepełnosprawności w przygotowaniu zawodowym pedagogów specjalnych / Marcin Wlazło. // Konteksty Pedagogiczne. 2022, No. 1(18), s.11-20 DOI: 10.19265/kp.2022.1.18.343
Nie spełnia wymogów: Mon. nienaukowa Project Result 1 - Report on the status of internationalisation of teacher education (2022) : 2021-1-PL01-KA220-HED-000031129 Cooperation partnerships in higher education / Mireia Borràs Aguado, Anna Basińska, Paulo Simeão Carvalho, João Maria Couto, Aleksander Cywiński, Joanna Domagała, Leanete Thomas Dotta, Cláudio Farias, Antónia Rosa Ferreira, Alberto Gomes, Iwona Jazukiewicz, Małgorzata Kopalska, Anna Linka, Amélia Lopes, Luis Molías Marqués, Carla Morais, Anna Murawska, Paulo Nogueira, Ramon Martin Palau, Elsa Pacheco, Fátima Pereira, Paula Queirós, Sónia Rodrigues, Paulo Santos, Paula Silva, Laura Soares, Cristina Sousa, Augusto José Teixeira, Rebeca Smith Tomás, Clara Vasconcelos, Henrique Vaz, Paula Wiażewicz-Wójtowicz, Marcin Wlazło, Barbara Żakowska. - Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2022
Wydane do roku 2021
Dysc. Pc k m P U Pu Opis Publikacja
5.9 120 1 1 120,00 1,0000 120,0000 Aut. mon. Stanowienie nie/doskonałości : przemiany i perspektywy kulturowego modelu niepełnosprawności na przykładzie sztuki filmowej / Marcin Wlazło. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2021
5.9 40 1 1 40,00 1,0000 40,0000 Art. Integracja jako cel inkluzji : pedagogiczne korzenie i aspekty spójności społecznej / Marcin Wlazło. // Kultura i Edukacja. 2019, nr 1(123), s.45-57 DOI: 10.15804/kie.2019.01.03
5.9 40 1 1 40,00 1,0000 40,0000 Art. Intersekcjonalny wymiar polskiego dyskursu prasowego niepełnosprawności i starości / Marcin Wlazło. // Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej. 2019, nr 35, s.89-102
5.9 40 1 1 40,00 1,0000 40,0000 Art. Niepełnosprawność w społeczeństwie 5.0 : wizja, rzeczywistość i post-humanistyczne wątpliwości / Marcin Wlazło. // Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej. 2020, vol. 39 nr 3, s.13-23
5.9 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz. Biblioterapeutyczne aspekty wczesnej edukacji tanatologicznej / Marcin Wlazło. - // W: Człowiek w obliczu kresu życia : studia interdyscyplinarne / redakcja naukowa Beata Antoszewska, Sławomir Przybyliński.. - Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2017
5.9 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 Art. The economics of disability and the discourse of eliminating inequalities and providing equal opportunities / Marcin Wlazło. // Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej. 2019, no. 25, s.33-53 DOI: 10.14746/ikps.2019.25.02
5.9 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 Art. Women's disability studies : sources and chosen aspects of discourse / Marcin Wlazło. // Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej. 2020, no. 31, s.31-44
5.9 11 1 1 11,00 1,0000 11,0000 Art. (Pełno)sprawni są bez szans : czyli crip studies we współczesnym kinie / Marcin Wlazło. // Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej. 2018, nr 32, s.168-179
5.9 9 1 1 9,00 1,0000 9,0000 Art. Disability studies and the nature of discriminatory attitudes / Marcin Wlazło. // Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej. 2017, no. 16, s.109-118
5.9 10 1 2 5,00 0,5000 5,0000 Red. mon. Special Education : new discoveries / edited by Marcin Wlazło, Karolina Kaliszewska ; University of Szczecin. Departament of Special Pedagogy. - Szczecin : Wydział Humanistyczny US, 2017