Konteksty wiedzy o niepełnosprawności w przygotowaniu zawodowym pedagogów specjalnych

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Konteksty wiedzy o niepełnosprawności w przygotowaniu zawodowym pedagogów specjalnych
Odpowiedzialność
Marcin Wlazło
Twórcy
  • Wlazło Marcin ( Autor ) 5.9
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Pedagogiki
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-7603-1266 5.9 40 1 1 40,00 1,0000 40,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2022
Objętość
0,53 (arkuszy wydawniczych), 10 (stron).
Identyfikator DOI
10.19265/kp.2022.1.18.343
Adres URL
https://kontekstypedagogiczne.pl/kp/article/view/343/260
Adres URL
https://kontekstypedagogiczne.pl/kp/issue/view/18
Uwaga ogólna
Publikacja w Open Access na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe (CC BY-SA 4.0)
Cechy publikacji
  • Artykuł przeglądowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_SA - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2022-09-26 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Konteksty Pedagogiczne
( ISSN 2300-6471 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: No. 1(18)
Strony: 11-20
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2023-04-13
WorkId
33826

Lista publikacji