(Pełno)sprawni są bez szans : czyli crip studies we współczesnym kinie

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
(Pełno)sprawni są bez szans
Podtytuł
czyli crip studies we współczesnym kinie
Odpowiedzialność
Marcin Wlazło
Twórcy
  • Wlazło Marcin ( Autor ) 5.9
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Pedagogiki - Katedra Pedagogiki Specjalnej
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-7603-1266 5.9 11 1 1 11,00 1,0000 11,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2018
Objętość
0,79 (arkuszy wydawniczych), 12 (stron).
Adres URL
https://niepelnosprawnosc.ug.edu.pl/archiwum-pdf/niepelnosprawnosc32.pdf
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Uwaga ogólna
Tytuł numeru: Między teorią a praktyką Pedagogiki Specjalnej / Osoba z niepełnosprawnością w twórczym działaniu i codziennym życiu.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
[brak danych] - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej
( ISSN 2080-9476 eISSN 2544-0519 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 32
Strony: 168-179
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2019-01-29
PBN
Wyświetl
WorkId
20581

Lista publikacji