Pop-inkluzja : obrazy zróżnicowanego i włączającego społeczeństwa w najnowszych serialach dostępnych na platformach streamingowych

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Pop-inkluzja
Podtytuł
obrazy zróżnicowanego i włączającego społeczeństwa w najnowszych serialach dostępnych na platformach streamingowych
Odpowiedzialność
Marcin Wlazło
Twórcy
  • Wlazło Marcin ( Autor ) 5.9
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Pedagogiki
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-7603-1266 5.9 70 1 1 70,00 1,0000 70,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2023
Objętość
0,98 (arkuszy wydawniczych), 14 (stron).
Identyfikator DOI
10.26881/ndps.2023.49.02
Adres URL
https://niepelnosprawnosc.ug.edu.pl/wp-content/uploads/2024/02/niepelnosprawnosc49.pdf
Uwaga ogólna
Publikacja opublikowana w wolnym dostępie.
Finansowanie
Publikacja dofinansowana ze środków Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
OTHER - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2023-12 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej
( ISSN 2080-9476 eISSN 2544-0519 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 49
Strony: 24-37
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2024-02-21
WorkId
35837

Lista publikacji