Bibliografia US
Pop-inkluzja : obrazy zróżnicowanego i włączającego społeczeństwa w najnowszych serialach dostępnych na platformach streamingowych
Artykuł
- publikacja recenzowana
Tytuł
Pop-inkluzja
Podtytuł
obrazy zróżnicowanego i włączającego społeczeństwa w najnowszych serialach dostępnych na platformach streamingowych
Odpowiedzialność
Marcin Wlazło
Twórcy
Wlazło Marcin
( Autor
)
5.9
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Instytut Pedagogiki
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba
Dysc.
Pc
k
m
P
U
Pu
Opis
0000-0001-7603-1266
5.9
70
1
1
70,00
1,0000
70,0000
Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2023
Objętość
0,98 (arkuszy wydawniczych),
14 (stron).
Identyfikator DOI
10.26881/ndps.2023.49.02
Adres URL
https://niepelnosprawnosc.ug.edu.pl/wp-content/uploads/2024/02/niepelnosprawnosc49.pdf
Uwaga ogólna
Publikacja opublikowana w wolnym dostępie.
Finansowanie
Publikacja dofinansowana ze środków Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego.
Cechy publikacji
Oryginalny artykuł naukowy
OpenAccess
Dane OpenAccess
OTHER - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2023-12 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej
(
ISSN 2080-9476
eISSN 2544-0519
)
Kraj wydania: Polska
Zeszyt:
zeszyt 49
Strony: 24-37
Pobierz opis jako:
BibTeX ,
RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2024-02-21
WorkId
35837
Lista publikacji