5.2 |
70 |
1 |
1 |
70,00 |
1,0000 |
70,0000 |
Art. |
Transport accessibility to recreational space in cities for senior citizens on the example of Zawadzkiego-Klonowica municipal neighbourhood in Szczecin / Agnieszka Sawińska. // Prace Komisji Geografii Komunikacji PTG = Transport Geography Papers of Polish Geographical Society. 2019, vol. 22 nr 3, s.41-52 DOI: 10.4467/2543859xpkg.19.016.11282 |
5.2 |
70 |
1 |
1 |
70,00 |
1,0000 |
70,0000 |
aut. roz., konferencja z listy |
Possibilities of making seniors active in urban space : the case of Polish cities / Agnieszka Sawińska. - // W: Innovation management and information technology impact on global economy in the era of pandemic : proceedings of the 37th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 30-31 May 2021, Cordoba, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2021 |
5.2 |
120 |
1 |
3 |
69,29 |
0,5774 |
69,2880 |
Aut. mon. |
Turysta senior na rynku usług hotelarskich / Agnieszka Sawińska, Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz-Kocik. - Kraków, Legionowo : edu-Libri, 2018 |
5.2 |
70 |
2 |
2 |
70,00 |
0,5000 |
35,0000 |
aut. roz., konferencja z listy |
Impact of revitalisation on the tourist attractiveness of the city / Anna Gardzińska, Agnieszka Sawińska. - // W: Sustainable economic development and advancing education excellence in the era of global pandemic : proceedings of the 36th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 4-5 November 2020, Granada, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2020 |
5.2 |
70 |
2 |
2 |
70,00 |
0,5000 |
35,0000 |
aut. roz., konferencja z listy |
Senior as a user of modern IT technologies in tourism / Agnieszka Sawińska, Anna Gardzińska. - // W: Sustainable economic development and advancing education excellence in the era of global pandemic : proceedings of the 36th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 4-5 November 2020, Granada, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2020 |
5.2 |
20 |
1 |
1 |
20,00 |
1,0000 |
20,0000 |
aut. roz. |
Czynniki kształtujące zachowania konsumentów 50+ na rynku turystycznym : rozważania teoretyczne / Agnieszka Sawińska. - // W: Trendy w turystyce / redakcja naukowa Elżbieta Biernat, Ewa Dziedzic.. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH - Szkoła Główna Handlowa, 2017 |
5.2 |
15 |
1 |
1 |
15,00 |
1,0000 |
15,0000 |
aut. roz., punkty zwiększone za konferencję WoS |
Innovations of travel agencies in tourism services for seniors / Agnieszka Sawińska. - // W: 4th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2017 : conference proceedings. Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges / editors in chief Suzana Marković, Dora Smolčić.. - Opatija : University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017 DOI: 10.20867/tosee.04.28 |
5.2 |
15 |
1 |
1 |
15,00 |
1,0000 |
15,0000 |
aut. roz., punkty zwiększone za konferencję WoS |
Recreation as a segment of the silver economy : the case study of the health resort Kołobrzeg, Poland / Agnieszka Sawińska. - // W: Economic and Social Development : 35th International Scientific Conference on Economic and Social Development -"Sustainability from an Economic and Social Perspective": book of proceedings / editors Humberto Ribeiro, Dora Naletina, Ana Lorga da Silva.. - Varazdin : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, 2018 |
5.2 |
13 |
1 |
1 |
13,00 |
1,0000 |
13,0000 |
Art. |
Management of senior citizens leisure time as the challenge of modern cities illustrated by the example of Szczecin / Agnieszka Sawińska. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/1 no. 3, s.255-262 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/1-32 |
5.2 |
13 |
1 |
1 |
13,00 |
1,0000 |
13,0000 |
Art. |
New trends in shaping tourism products in spatial units on the example of Szczecin / Agnieszka Sawińska. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.403-411 |
5.2 |
20 |
1 |
3 |
11,55 |
0,5774 |
11,5480 |
aut. roz. |
Koncepcja pomiaru orientacji marketingowej na rynku touropertorskim / Agnieszka Sawińska, Aleksander Panasiuk, Marcin Hundert. - // W: Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 |
5.2 |
20 |
1 |
4 |
10,00 |
0,5000 |
10,0000 |
aut. roz. |
Teoretyczne aspekty orientacji marketingowej / Marcin Hundert, Katarzyna Orfin-Tomaszewska, Aleksander Panasiuk, Agnieszka Sawińska. - // W: Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 |
5.2 |
10 |
1 |
1 |
10,00 |
1,0000 |
10,0000 |
Art. |
Orientacja marketingowa biur podróży w Polsce / Agnieszka Sawińska. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2017, nr 473, s.507-518 DOI: 10.15611/pn.2017.473.47 |
5.2 |
1 |
2 |
2 |
1,00 |
0,5000 |
0,5000 |
Art. |
Kierunki rozwoju szlaków rowerowych w województwie zachodniopomorskim / Beata Meyer, Agnieszka Sawińska. // Prace Komisji Geografii Komunikacji PTG = Transport Geography Papers of Polish Geographical Society. 2018, vol. 21 nr 1, s.34-42 DOI: 10.4467/2543859XPKG.18.003.9183 |