Brak deklaracji dyscypliny |
Koncepcja pomiaru orientacji marketingowej na rynku touropertorskim / Agnieszka Sawińska, Aleksander Panasiuk, Marcin Hundert. - // W: Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 |
Brak deklaracji dyscypliny |
Stymulowanie orientacji marketingowej touroperatorów w aspekcie regulacji rynku / Marcin Hundert, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz. - // W: Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 |
Brak deklaracji dyscypliny |
Teoretyczne aspekty orientacji marketingowej / Marcin Hundert, Katarzyna Orfin-Tomaszewska, Aleksander Panasiuk, Agnieszka Sawińska. - // W: Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 |
Brak deklaracji dyscypliny |
Analiza czynników wpływających na orientację marketingową touroperatorów / Marcin Hundert. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2017, nr 473, s.237-246 DOI: 10.15611/pn.2017.473.21 |