Artykuły w czasopiśmie "Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej"

  1. "We własnym imieniu..." - autonomia i samorzecznictwo osób niepełnosprawnych wobec wyzwań kultury (neo)liberalnej / Marcin Wlazło. // Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej. 2015, nr 19, s.43-53 (WorkId 11484)
  2. (Pełno)sprawni są bez szans : czyli crip studies we współczesnym kinie / Marcin Wlazło. // Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej. 2018, nr 32, s.168-179 (WorkId 20581)
  3. Intersekcjonalny wymiar polskiego dyskursu prasowego niepełnosprawności i starości / Marcin Wlazło. // Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej. 2019, nr 35, s.89-102 (WorkId 24006)
  4. Niepełnosprawność w społeczeństwie 5.0 : wizja, rzeczywistość i post-humanistyczne wątpliwości / Marcin Wlazło. // Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej. 2020, vol. 39 nr 3, s.13-23 (WorkId 26464)
  5. Pedagog specjalny wobec głupoty : o związkach terminologii z rzeczywistością pedagogiczną na przykładzie wady słuchu i niepełnosprawności intelektualnej / Marcin Wlazło. // Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej. 2016, nr 21, s.78-89 (WorkId 16264)
  6. Pop-inkluzja : obrazy zróżnicowanego i włączającego społeczeństwa w najnowszych serialach dostępnych na platformach streamingowych / Marcin Wlazło. // Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej. 2023, , s.24-37 DOI: 10.26881/ndps.2023.49.02 (WorkId 35837)
  7. Rzecznictwo własnych potrzeb na przykładzie porównawczego ujęcia doświadczeń osób z zespołem Aspergera i z niepełnosprawnością intelektualną / Marcin Wlazło. // Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej. 2013, nr 9, s.9-16 (WorkId 8923)