Pedagog specjalny wobec głupoty : o związkach terminologii z rzeczywistością pedagogiczną na przykładzie wady słuchu i niepełnosprawności intelektualnej

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Pedagog specjalny wobec głupoty
Podtytuł
o związkach terminologii z rzeczywistością pedagogiczną na przykładzie wady słuchu i niepełnosprawności intelektualnej
Odpowiedzialność
Marcin Wlazło
Twórcy
  • Wlazło Marcin ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Pedagogiki - Katedra Pedagogiki Specjalnej
Sumy twórców
1 autorów
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2016
Objętość
0,85 (arkuszy wydawniczych), 12 (stron).
Adres URL
https://niepelnosprawnosc.ug.edu.pl/archiwum.html
Uwaga ogólna
Tytuł numeru: Niepełnosprawności złożone i sprzężone - konteksty normalizacji oraz psychospołecznej aktywizacji.
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Czasopismo
Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej
( ISSN 2080-9476 eISSN 2544-0519 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 21
Strony: 78-89
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2017-11-24
WorkId
16264

Lista publikacji