Wszystkie publikacje z cechą "Oryginalny artykuł naukowy"

  1. (Nie)atrakcyjność edukacyjna tablicy interaktywnej (TI) w drodze do innowacyjności w pracy nauczyciela / Elżbieta Perzycka. // Dydaktyka informatyki. 2021, 16, s.90-99 DOI: 10.15584/di.2021.16.9 (WorkId 28274)
  2. A Story by Academic Teachers About Distance Education in the Time of Lockdown / Oskar Szwabowski, Eunika Baron-Polańczyk, Aleksander Cywiński, Marta Gliniecka, Waldemar Lib, Krzysztof Łuszczek, Lidia Marek, Elżbieta Perzycka, Wojciech Walat, Tomasz Warzecha. // Cultural Studies ↔ Critical Methodologies. 2022, vol. 22 iss. 4, s.396-406 DOI: 10.1177/15327086221094283 (WorkId 31880)
  3. Academic education of Poles abroad : tradition and new challenges on the 80th anniversary of PUNO / Elżbieta Perzycka, Grażyna Czubińska. // Dyskursy Młodych Andragogów. 2020, t. 21, s.143-153 DOI: 10.34768/dma.vi21.533 (WorkId 29182)
  4. Czas wolny studentów pierwszych miesięcy trwania pandemii Covid 19 / Elżbieta Perzycka, Eunika Baron-Polańczyk. // Pedagogika Społeczna. 2021, nr 3-4, s.159-170 (WorkId 30501)
  5. Determinants reading COVID : 19 visual messages located in public urban spaces from the perspective of P.M.Lester’s Theory of Visual Communication / Elżbieta Perzycka. // Fides et Ratio. 2021, Tom 47 nr 3, s.572-608 (WorkId 28047)
  6. Doverie učitelej učaŝihsâ k primeneniû sovremennyh tehnologij v processe obučeniâ / Čerepanâk-Val'čak M. , Pežicka È. // Naučnye Vedomosti : seriâ Gumanitarnye nauki. 2014, Vyp.21 No 6, s.294-299 (WorkId 13261)
  7. From “Queer Guy” to “Queer Dancer” : A Surrealistic Performative of Identity / Elżbieta Perzycka-Borowska. // Cultural Studies ↔ Critical Methodologies. 2024, , s.81-82 DOI: 10.1177/15327086231201569 (WorkId 35518)
  8. How do higher education faculty adapt to the demands of online teaching? : reaction of higher education to covid-19 in Poland and Unites States : a snapshot / Elżbieta Perzycka, Jarek Janio. // Dyskursy Młodych Andragogów. 2021, t. 22, s.209-215 DOI: 10.34768/dma.vi22.622 (WorkId 27929)
  9. Most frequently asked questions about student learning outcomes in Poland : a Delphi study / Jarek Janio, Aleksander Cywiński, Lidia Marek, Krzysztof Łuszczek, Elżbieta Perzycka, Eunika Baron-Polańczyk, Waldemar Lib, Wojciech Walat, Tomasz Warzocha. // The New Educational Review. 2022, , s.91-101 DOI: 10.15804/tner.22.67.1.07 (WorkId 31870)
  10. Multivocal Stories About Caring During the War in Ukraine, as Told by Polish Researchers / Elżbieta Perzycka-Borowska, Colette Szczepaniak, and Dominika Gruntowska. // Cultural Studies ↔ Critical Methodologies. 2023, T.23 z.5, s.486-493 DOI: 10.1177/15327086231186596 (WorkId 34376)
  11. Murals and Graffiti in Ruins : What Does the Art from the Aliko Hotel on Naxos Tell Us? / Elżbieta Perzycka-Borowska, Marta Gliniecka, Dorota Hrycak-Krzyżanowska and Agnieszka Szajner. // Arts. 2024, , s.1-44 DOI: 10.3390/arts13020051 (WorkId 35900)
  12. Self-regulatory cognition competence, from a learner's perspective in a digital information environment / Elżbieta Perzycka. // Dyskursy Młodych Andragogów. 2019, nr 20, s.253-267 DOI: 10.34768/dma.vi20.24 (WorkId 24165)
  13. Socio-Educational Impact of Ukraine War Murals : Jasień Railway Station Gallery / Elżbieta Perzycka-Borowska, Marta Gliniecka, Kalina Kukiełko, Michał Parchimowicz. // Arts. 2023, Vol. 12 Issue 3 DOI: 10.3390/arts12030112 (WorkId 33997)
  14. Technologizacja dobrostanu : w stronę uczestnictwa ludzkich i nieludzkich aktorów w przeciwdziałaniu zaburzeniom snu / Elżbieta Perzycka-Borowska. // Niepełnosprawność i Rehabilitacja. 2022, t. 88 nr 4, s.76-86 DOI: 10.5604/01.3001.0016.1878 (WorkId 33363)
  15. The Sense-Creating Potential of Surrealist Poetry : a Case Study of a War Poem About Ukraine / Elżbieta Perzycka-Borowska. // Cultural Studies ↔ Critical Methodologies. 2023, Vol. 23 Issue 4, s.397-402 DOI: 10.1177/1532708623117222 (WorkId 34117)
  16. Trust in educational interactions in higher education institutions : examination as aneExperience of trust / Maria Czerepaniak-Walczak. // The New Educational Review. 2014, vol. 35 no. 2, s.182-193 (WorkId 9467)