A Story by Academic Teachers About Distance Education in the Time of Lockdown

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
A Story by Academic Teachers About Distance Education in the Time of Lockdown
Odpowiedzialność
Oskar Szwabowski, Eunika Baron-Polańczyk, Aleksander Cywiński, Marta Gliniecka, Waldemar Lib, Krzysztof Łuszczek, Lidia Marek, Elżbieta Perzycka, Wojciech Walat, Tomasz Warzecha
Twórcy
Sumy twórców
10 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-8705-2510 5.9 100 5 10 100,00 0,2000 20,0000 Art.
0000-0002-7829-3806 5.9 100 5 10 100,00 0,2000 20,0000 Art.
0000-0003-1862-5028 5.9 100 5 10 100,00 0,2000 20,0000 Art.
0000-0002-7464-0081 5.9 100 5 10 100,00 0,2000 20,0000 Art.
0000-0002-3945-9607 5.9 100 5 10 100,00 0,2000 20,0000 Art.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2022
Objętość
0,6 (arkuszy wydawniczych), 11 (stron).
Identyfikator DOI
10.1177/15327086221094283
Adres URL
https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/15327086221094283
Adres URL
https://journals.sagepub.com/toc/csca/22/4
Uwaga ogólna
Special Partial Issue: Critical and Performative Reflections on Current Crises.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Cultural Studies ↔ Critical Methodologies
( ISSN 1532-7086 eISSN 1552-356X )
Kraj wydania: Stany Zjednoczone (United States)
Zeszyt: tom 22 zeszyt 4
Strony: 396-406
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2022-05-10
PBN
Wyświetl
WorkId
31880

Abstrakt

en

This article was written as part of an academic project about the autoethnographs of the times of crisis that academic teachers from several universities in Poland took part in. From the collected stories about experiencing the pandemic, we singled out the thread of distance learning. We created a multivoiced narrative and then submitted it to a collective reflection. Collective autoethnography made it possible not only to recognize changes in the thinking about the self, academic culture, and teaching itself but also to pose questions about the possibility of transformation.

Lista publikacji