How do higher education faculty adapt to the demands of online teaching? : reaction of higher education to covid-19 in Poland and Unites States : a snapshot

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
How do higher education faculty adapt to the demands of online teaching?
Podtytuł
reaction of higher education to covid-19 in Poland and Unites States : a snapshot
Odpowiedzialność
Elżbieta Perzycka, Jarek Janio
Twórcy
Sumy twórców
2 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-7829-3806 5.9 70 1 2 49,50 0,7071 49,4970 Art.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2021
Objętość
6 (arkuszy wydawniczych), 6 (stron).
Identyfikator DOI
10.34768/dma.vi22.622
Adres URL
http://www.dma.wpps.uz.zgora.pl/index.php?journal=DMA&page=article&op=view&path%5B%5D=622&path%5B%5D=527
Uwaga ogólna
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Finansowanie
Cechy publikacji
  • Artykuł monograficzny
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2021-09-25 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Dyskursy Młodych Andragogów
( ISSN 2084-2740 eISSN 2719-9312 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: t. 22
Strony: 209-215
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-09-28
PBN
Wyświetl
WorkId
27929

Lista publikacji