Self-regulatory cognition competence, from a learner's perspective in a digital information environment

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Self-regulatory cognition competence, from a learner's perspective in a digital information environment
Odpowiedzialność
Elżbieta Perzycka
Twórcy
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-7829-3806 5.9 70 1 1 70,00 1,0000 70,0000 Art.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2019
Objętość
1 (arkuszy wydawniczych), 15 (stron).
Identyfikator DOI
10.34768/dma.vi20.24
Adres URL
http://www.dma.wpps.uz.zgora.pl/index.php?journal=DMA&page=article&op=view&path%5B%5D=24&path%5B%5D=452
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Czasopismo
Dyskursy Młodych Andragogów
( ISSN 2084-2740 eISSN 2719-9312 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 20
Strony: 253-267
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2020-03-17
PBN
Wyświetl
WorkId
24165

Lista publikacji