Self-regulatory cognition competence, from a learner's perspective in a digital information environment
Artykuł
- publikacja recenzowana
- Tytuł
- Self-regulatory cognition competence, from a learner's perspective in a digital information environment
- Odpowiedzialność
- Elżbieta Perzycka
- Twórcy
-
- Sumy twórców
-
1 autorów
- Punktacja publikacji
-
Osoba |
Dysc. |
Pc |
k |
m |
P |
U |
Pu |
Opis |
0000-0002-7829-3806 |
5.9 |
70
|
1 |
1 |
70,00 |
1,0000 |
70,0000 |
Art. |
- Gł. język publikacji
- Angielski (English)
- Data publikacji
- 2019
- Objętość
-
1 (arkuszy wydawniczych),
15 (stron).
- Identyfikator DOI
-
10.34768/dma.vi20.24
- Adres URL
- http://www.dma.wpps.uz.zgora.pl/index.php?journal=DMA&page=article&op=view&path%5B%5D=24&path%5B%5D=452
- Uwaga ogólna
- Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
- Cechy publikacji
-
- Oryginalny artykuł naukowy
- OpenAccess
- Dane OpenAccess
- Brak szczegółów
- Słowa kluczowe
-
- Czasopismo
-
Dyskursy Młodych Andragogów
(
ISSN 2084-2740
eISSN 2719-9312
)
Kraj wydania: Polska
Zeszyt:
zeszyt 20
Strony: 253-267
- Pobierz opis jako:
-
BibTeX,
RIS
- Data zgłoszenia do bazy Publi
- 2020-03-17
PBN
Wyświetl
- WorkId
- 24165
Lista publikacji