Wszystkie publikacje typu "Artykuł"

  1. Determinanty cyfrowego włączenia polskich seniorów / Ewa Frąckiewicz, Iwona Bąk. // Gerontologia Polska. 2022, , s.181-187 (WorkId 33778)
  2. Ekspansja technologii mobilnych : w kierunku doskonalenia systemu dystrybucji i promocji / Ewa Frąckiewicz. // Marketing i Rynek. 2015, r. 22 nr 8, s.168-176 (WorkId 10801)
  3. Finansowe i pozafinansowe koszty zachowań zakupowych w świetle koncepcji wartości dla klienta / Ewa Frąckiewicz, Beata Marciniak. // Marketing i Rynek. 2018, r. 25 nr 4, s.203-212 (WorkId 18520)
  4. Information and communication technologies as a source of customer value in the context of balancing the positions of younger and older consumers / Ewa Frąckiewicz. // Sustainability. 2021, vol. 13 iss. 9 DOI: 10.3390/su13094722 (WorkId 26976)
  5. Innowacje marketingowe : między maksymalizacją zysku a społecznąodpowiedzialnością / Ewa Frąckiewicz. // Logistyka. 2015, nr 2, s.1459-1463 (WorkId 11887)
  6. Internet jako medium komunikacji i sprzedaży na srebrnym rynku / Ewa Frąckiewicz. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2018, nr 354, s.7-16 (WorkId 24166)
  7. Internet rzeczy - nowe oblicze komunikacji marketingowej? / Ewa Frąckiewicz. // Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. 2016, t. 67 nr 2, s.143-149 (WorkId 13839)
  8. Internet w procesie internacjonalizacji MSP : wyniki badań / Ewa Frąckiewicz, Adriana Ćwiertnia. // Marketing i Rynek. 2017, nr 9, s.111-115 (WorkId 15380)
  9. Kształcenie akademickie w synergii z biznesem - marketingowe wyzwanie dla uczelni wyższych / Ewa Frąckiewicz, Antoni Gwarek, Wioleta Samitowska. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 8, s.235-240 (WorkId 9414)
  10. L`utilisation d`internet par les personnes agees - le cas de la Pologne / Ewa Frąckiewicz. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2013, nr 151, s.206-214 (WorkId 8600)
  11. Mass customization in the process of customer relationship creation / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz. // International Journal of Sales, Retailing & Marketing. 2015, Vol. 4 no. 2, s.35-45 (WorkId 11442)
  12. Model of the SME’s internationalization through e-commerce : preliminary verification and development of the model / Ewa Frąckiewicz, Aleksandra Grzesiuk. // International Journal of Management Cases. 2013, vol. 15 iss. 2, s.59-76 (WorkId 8672)
  13. Nowe technologie informacyjno-komunikacyjne w procesie pozyskiwania wiedzy o klientach sieci handlowych - wybrane zagadnienia / Katarzyna Bilińska-Reformat, Ewa Frąckiewicz. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 1 (39), s.5-14 DOI: 10.18276/si.2016.39-01 (WorkId 13880)
  14. Older people as a subject of research on the information society / Ewa Frąckiewicz. // Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia.. 2021, vol. 20 no. 2, s.31-38 DOI: 10.22630/ASPE.2021.20.2.13 (WorkId 32590)
  15. Online communities in poland: are e-commerce companies involved in creating and managing online social networks? / Aleksandra Grzesiuk, Ewa Frąckiewicz. // International Journal of Business and Globalisation. 2014, Vol. 12 No. 1, s.63-74 DOI: 10.1504/IJBG.2014.058030 (WorkId 8675)
  16. Postawy menadżerów MSP wobec koncepcji marketingu zrównoważonego - perspektywa wybranych krajów Europy Środkowo-Wschodniej / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka. // Marketing i Rynek. 2017, nr 9, s.315-323 (WorkId 15381)
  17. Przedsiębiorczość internetowa polskich MSP a polityka cyfrowa Unii Europejskiej / Ewa Frąckiewicz, Adrianna Ćwiertnia. // Marketing i Rynek. 2015, r. 22 nr 10, s.125-130 (WorkId 11888)
  18. Refleksje nad metodami badań w obszarze promocji SMS-owej wśród pokolenia Z / Ewa Frąckiewicz, Aleksandra Grzesiak. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2016, nr 459, s.204-213 DOI: 10.15611/pn.2016.459.19 (WorkId 14796)
  19. Rola kadry kierowniczej w budowaniu synergicznego układu relacji przedsiębiorstwo-pracownik-klient / Ewa Frąckiewicz, Anna Pluta. // Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Łódzka. 2013, z. 49, s.79-88 (WorkId 8747)
  20. Rola marketingu mobilnego w rozwoju przedsiębiorstwa / Ewa Frąckiewicz. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2015, nr 39 t. 2, s.407-419 (WorkId 10743)
  21. Senior jako uczestnik rynku e-usług - stan obecny i perspektywy / Ewa Frąckiewicz. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 11, s.356-364 (WorkId 10479)
  22. Senior w systemie dystrybucji detalicznej FMGC w Polsce / Ewa Frąckiewicz, Aleksandra Grzesiuk, Katarzyna Bilińska-Reformat. // Handel Wewnętrzny. 2016, nr 5, s.46-55 (WorkId 12502)
  23. Socio-ecological innovations in marketing strategy : a comparative analysis of companies operating in Western European countries and Central-Eastern European countries / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka-Fernando. // Economics and Business Review. 2018, Vol. 4 (18) nr 3, s.51-69 DOI: 10.18559/ebr.2018.3.5 (WorkId 20950)
  24. Srebrny marketing a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw / Ewa Frąckiewicz. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 43/2, s.53-61 DOI: 10.18276/sip.2016.43/2-05 (WorkId 12844)
  25. Sustainable marketing as a response to contemporary challenges facing companies in Poland / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka. // International Journal of Management Cases. 2016, vol. 18 iss. 4, s.15-29 (WorkId 13925)
  26. Sustainable marketing mix - the basic assumptions / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka. // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. 2016, nr 15 (64), s.130-138 (WorkId 14040)
  27. The attitudes of young Polish consumers towards energy costs of smart products / Aleksandra Grzesiuk, Ewa Frąckiewicz. // Organizacja i Zarządzanie : kwartalnik naukowy. 2021, vol. 3 no. 55, s.33-48 (WorkId 32511)
  28. Umiejętności cyfrowe osób starszych w Polsce na tle krajów UE : analiza porównawcza / Ewa Frąckiewicz, Iwona Bąk. // Gerontologia Polska. 2023, , s.224-232 (WorkId 35576)
  29. Włączenie cyfrowe a ograniczenie korzystania z mediów społecznościowych : generacja BB a generacja Z / Ewa Frąckiewicz. // Marketing i Rynek. 2023, , s.3-11 DOI: 10.33226/1231-7853.2023.8.1 (WorkId 34540)
  30. Wpływ starzenia się ludności na zarządzanie przedsiębiorstwem - aspekty marketingowe / Ewa Frąckiewicz. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2017, nr 48/2, s.11-20 DOI: 10.18276/sip.2017.48/2-01 (WorkId 15678)
  31. Wykorzystanie globalnej sieci w procesie internacjonalizacji MSP / Ewa Frąckiewicz, Adriana Ćwiertnia. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2015, nr 36, s.65-74 DOI: 10.18276/si.2015.36-05 (WorkId 10955)
  32. Zastosowanie audytu marketingowego jako narzędzia tworzenia wartości / Ewa Frąckiewicz, Tomasz Rzychoń. // Handel Wewnętrzny. 2013, maj-czerwiec nr 3 t.1, s.188-194 (WorkId 8673)
  33. Zmiany modelu relacji biznesowych w środowisku wirtualnym / Ewa Frąckiewicz. // Management and Business Administration. Central Europe. 2013, vol. 21 no. 1 (120), s.55-70 (WorkId 8478)