Information and communication technologies as a source of customer value in the context of balancing the positions of younger and older consumers

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Information and communication technologies as a source of customer value in the context of balancing the positions of younger and older consumers
Odpowiedzialność
Ewa Frąckiewicz
Twórcy
  • Frąckiewicz Ewa ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Zarządzania
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-9009-9435 5.6 100 1 1 100,00 1,0000 100,0000 Art.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2021
Objętość
1,1 (arkuszy wydawniczych), 15 (stron).
Identyfikator DOI
10.3390/su13094722
Adres URL
https://www.mdpi.com/2071-1050/13/9/4722/pdf
Adres URL
https://www.mdpi.com/2071-1050/13/9
Uwaga ogólna
Publikacja w wersji elektronicznej w Open Access na licencji Creative Commons Attribution (CC BY 4.0).
Uwaga ogólna
Received: 5 March 2021, revised: 14 April 2021, accepted: 18 April 2021, published: 23 April 2021.
Uwaga ogólna
Publikacja wydana w: Special Issue "New Technologies in Customer Value Management in the Perspective of Sustainable Development" / special issue editor Magdalena Sobocińska. Ta publikacja należy do sekcji: "Sustainable Management".
Finansowanie
The project is financed within the framework of the program of the Minister of Science and Higher Education under the name “Regional Excellence Initiative” in the years 2019-2022. 001/RID/2018/19
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2021-04-23 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Sustainability
( ISSN 2071-1050 )
Kraj wydania: Szwajcaria (Schweiz)
Zeszyt: vol. 13 iss. 9
Nr: 4722
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-05-05
PBN
Wyświetl
WorkId
26976

Lista publikacji