Wszystkie publikacje powiązane z "Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług"

  1. Boosting innovative entrepreneurial ecosystem in regions for young entrepreneurs : regional perspective of entrepreneurship / Monika Tomczyk, Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/2 no. 3, s.499-504 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/2-61 (WorkId 21671)
  2. Business models and business innovativeness and goodwill / Monika Tomczyk, Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // Scientific Journal of the Military University of Land Forces. 2019, vol. 51 no. 1 (191), s.155-164 DOI: 10.5604/01.3001.0013.2406 (WorkId 22455)
  3. Creative industry in south Baltic area region / Monika Tomczyk, Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // Management. 2018, vol. 22 no. 2, s.234-248 DOI: 10.2478/manment-2018-0033 (WorkId 20943)
  4. Design as an element of the service company’s strategy / Monika Tomczyk, Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.499-503 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/2-60 (WorkId 22271)
  5. Design thinking in customer experience management / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk. // Marketing i Rynek. 2019, r. 26 nr 9, s.198 (WorkId 22897)
  6. Dimension of marketing innovations and marketing of innovation in enterprises / Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2017, nr 1 (47), s.51-58 DOI: 10.18276/miz.2017.47-05 (WorkId 15936)
  7. Experience economy in the context of sustainable development / Monika Klein, Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // International Journal of Management, Knowledge and Learning. 2020, vol. 9 iss. 1, s.109-120 (WorkId 25168)
  8. Innowacje marketingowe i ich wykorzystanie w małych i średnich przedsiębiorstwach / Monika Wojtkiewicz. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 28, s.109-118 (WorkId 11758)
  9. Innowacje marketingowe w budowaniu potencjału kreatywnego przedsiębiorstw / Monika Wojtkiewicz. // Ekonomiczne Problemy Usług. 2013, nr 107, s.67-84 (WorkId 11831)
  10. Insight we wdrażaniu innowacji / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2019, nr 55, s.249-258 DOI: 10.18276/sip.2019.55-21 (WorkId 22691)
  11. Koncepcje wdrażania innowacji marketingowych na przykładzie przedsiębiorstw sektora MSP w województwie zachodniopomorskim / Monika Wojtkiewicz. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 1(42), s.283-291 DOI: 10.18276/miz.2016.42-20 (WorkId 12215)
  12. Metody badań innowacji ze szczególnym uwzględnieniem innowacji marketingowych / Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2018, nr 52/2, s.155-166 DOI: 10.18276/SIP.2018.52/2-11 (WorkId 18916)
  13. Modele innowacyjności społecznej na przykładzie analizy działania podmiotów Szczecińskiego Inkubatora Kultury : Models of social innovation based on the example of entities from the Szczecin Incubator for Culture / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk. // Zeszyty Naukowe Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego w Zielonej Górze. 2017, nr 7, s.287-304 DOI: 10.26366/PTE.ZG.2017.116 (WorkId 18402)
  14. Non-technological innovation creation process in the creative sector / Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 5(46), s.183-190 DOI: 10.18276/miz.2016.46-19 (WorkId 13584)
  15. Process of creation social innovation as a example of innovation in services according to the case of Culture and Creative Industries Incubator in Szczecin / Monika Tomczyk, Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // European Journal of Service Management. 2016, nr 20, s.67-73 DOI: 10.18276/ejsm.2016.20-08 (WorkId 13951)
  16. Rola modelu ZMOT w zarządzaniu w podmiotach kultury / Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // Zarządzanie w Kulturze. 2018, Tom 19 Numer 2, s.151-161 DOI: 10.4467/20843976ZK.18.012.8740 (WorkId 19546)
  17. The relation between sustainable development trends and customer value management / Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // Sustainability. 2020, vol. 12 iss. 14 DOI: 10.3390/su12145496 (WorkId 24629)
  18. The scope of application of marketing innovations and marketing of innovation in service enterprises of SME sector / Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/1 no. 3, s.293-297 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/1-37 (WorkId 21021)
  19. The scope of project management / Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/2 no. 3, s.403-407 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/2-49 (WorkId 21669)
  20. Transfer innowacji : międzynarodowe partnerstwa w kontekście rozwoju regionalnego / Monika Wojtkiewicz. // Refleksje : zachodniopomorski dwumiesięcznik oświatowy.. 2013, nr 5, s.26-27 (WorkId 11797)
  21. Uwarunkowania dyfuzji innowacji w sektorze MŚP / Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2017, nr 48/3, s.33-44 DOI: 10.18276/sip.2017.48/3-03 (WorkId 18665)
  22. Design + sektor kreatywny / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk. - Szczecin : Zapol Sobczyk Sp.j, 2015 (WorkId 783)
  23. Design Plus / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk. - [Szczecin] : Zapol, 2017 (WorkId 17263)
  24. Design Plus : ekonomia doświadczeń w kontekście wyzwań współczesnej gospodarki / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk. - Szczecin : ZAPOL, 2019 (WorkId 23563)
  25. Innowacyjne i pozainnowacyjne uwarunkowania przedsiębiorczości regionalnej na przykładzie regionu Pomorza Zachodniego / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk ; Uniwersytet Szczeciński. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2018 (WorkId 20606)
  26. Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016 (WorkId 752)
  27. Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 18314)
  28. Moda i modele : analiza trendów oraz modelowanie biznesowe w przedsiębiorstwie / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk. - Warszawa : Difin SA, 2018 (WorkId 19309)
  29. Analiza trendów w otoczeniu marketingowym / Monika Wojtkiewicz. - // W: Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016 (WorkId 5943)
  30. Badania marketingowe w przedsiębiorstwie logistycznym / Monika Spychalska-Wojtkiewicz. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 18675)
  31. Business model of culture and creative industries incubator in creating social innovation / Monika Tomczyk, Monika Spychalska-Wojtkiewicz. - // W: The role of cultural institutions and events in the marketing of cities and regions / edited by Tomasz Domański.. - Łódź : Łódź University Press, 2016 (WorkId 6987)
  32. Determinants for port cities design / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Klein, Robert Bartłomiejski. - // W: Proceedings of the 22nd International Conference on Harbor, Maritime and Multimodal Logistic Modeling & Simulation (HMS 2020) / editors: Eleonora Bottani, Agostino G. Bruzzone, Francesco Longo, Yuri Merkuryev, Miquel Angel Piera.. - Rende : CAL-TEK Srl, 2020 DOI: 10.46354/i3m.2020.hms.002 (WorkId 24895)
  33. Economic overview of West Pomerania region : socio-economic profile, population (density, growth and age, economy, education, infrastructure) / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk. - // W: Perspektywy rozwoju gospodarczego Polski / redakcja naukowa Jerzy Olszewski.. - Szczecin : Naukowe Wydawnictwo IVG, 2017 (WorkId 18671)
  34. Entrepreneurial portrait of the region based on West Pomerania / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk. - // W: Perspektywy rozwoju gospodarczego Polski / redakcja naukowa Jerzy Olszewski.. - Szczecin : Naukowe Wydawnictwo IVG, 2017 (WorkId 18672)
  35. Model działania inkubatora w kreowaniu innowacji społecznych na przykładzie Szczecińskiego Inkubatora Kultury / Monika Tomczyk, Monika Spychalska-Wojtkiewicz. - // W: Sztuka poza instytucjami? : artysta w przestrzeni publicznej / redakcja naukowa Karolina Izdebska ; Uniwersytet Szczeciński. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe WH "Minerwa", 2017 (WorkId 14983)
  36. Policy framework supporting young entrepreneurs and start-ups / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk. - // W: Perspektywy rozwoju gospodarczego Polski / redakcja naukowa Jerzy Olszewski.. - Szczecin : Naukowe Wydawnictwo IVG, 2017 (WorkId 18673)
  37. Proces w ujęciu marketingowym i logistycznym / Monika Spychalska-Wojtkiewicz. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 18674)