Business model of culture and creative industries incubator in creating social innovation

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Business model of culture and creative industries incubator in creating social innovation
Odpowiedzialność
Monika Tomczyk, Monika Spychalska-Wojtkiewicz
Twórcy
  • Klein Monika ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Organizacji i Zarządzania
  • Spychalska-Wojtkiewicz Monika ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2016
Objętość
3 (arkuszy wydawniczych), 45 (stron).
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
The role of cultural institutions and events in the marketing of cities and regions / edited by Tomasz Domański.. - Łódź : Łódź University Press, 2016
Strony: 161-205
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-11-30
WorkId
6987

Lista publikacji