Publikacje z roku 2017

  1. Orientacja marketingowa biur podróży w Polsce / Agnieszka Sawińska. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2017, nr 473, s.507-518 DOI: 10.15611/pn.2017.473.47 (WorkId 18081)
  2. Czynniki kształtujące zachowania konsumentów 50+ na rynku turystycznym : rozważania teoretyczne / Agnieszka Sawińska. - // W: Trendy w turystyce / redakcja naukowa Elżbieta Biernat, Ewa Dziedzic.. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH - Szkoła Główna Handlowa, 2017 (WorkId 15347)
  3. Innovations of travel agencies in tourism services for seniors / Agnieszka Sawińska. - // W: 4th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2017 : conference proceedings. Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges / editors in chief Suzana Marković, Dora Smolčić.. - Opatija : University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017 DOI: 10.20867/tosee.04.28 (WorkId 17266)
  4. Koncepcja pomiaru orientacji marketingowej na rynku touropertorskim / Agnieszka Sawińska, Aleksander Panasiuk, Marcin Hundert. - // W: Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 (WorkId 15348)
  5. Teoretyczne aspekty orientacji marketingowej / Marcin Hundert, Katarzyna Orfin-Tomaszewska, Aleksander Panasiuk, Agnieszka Sawińska. - // W: Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 (WorkId 16359)