Wszystkie publikacje twórcy

  1. Analiza czynników wpływających na orientację marketingową touroperatorów / Marcin Hundert. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2017, nr 473, s.237-246 DOI: 10.15611/pn.2017.473.21 (WorkId 18840)
  2. Wybrane czynniki wpływające na ceny usług hotelarskich wybranych miast wojewódzkich / Marcin Hundert, Adam Pawlicz. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2014, nr 1 (25), s.199-212 (WorkId 9447)
  3. Funkcjonowanie i ewolucja systemu transportowego / [red. nauk. Elżbieta Załoga ; red. tematyczni: Zuzanna Kłos-Adamkiewicz, Bogusław Liberadzki ; red. statystyczny Marcin Hundert]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016 (WorkId 14273)
  4. Funkcjonowanie rynku usług transportowych / [red. nauk. Elżbieta Załoga ; red. tematyczni: Agnieszka Gozdek, Tomasz Kwarciński ; red. statystyczny Marcin Hundert]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016 (WorkId 14271)
  5. Podstawy funkcjonowania rynku turystycznego / [red. nauk. Beata Meyer ; red. tematyczny z. Agnieszka Sawińska ; red. statystyczny Marcin Hundert]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014 (WorkId 14245)
  6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw sektora TSL w Polsce : diagnoza i przyszłe wyzwania / [red. nauk. Elżbieta Załoga ; red. tematyczni Izabela Dembińska, Mariusz Jedliński ; red. statystyczny Marcin Hundert].]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013 (WorkId 14244)
  7. Koncepcja pomiaru orientacji marketingowej na rynku touropertorskim / Agnieszka Sawińska, Aleksander Panasiuk, Marcin Hundert. - // W: Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 (WorkId 15348)
  8. Stymulowanie orientacji marketingowej touroperatorów w aspekcie regulacji rynku / Marcin Hundert, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz. - // W: Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 (WorkId 16355)
  9. Teoretyczne aspekty orientacji marketingowej / Marcin Hundert, Katarzyna Orfin-Tomaszewska, Aleksander Panasiuk, Agnieszka Sawińska. - // W: Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 (WorkId 16359)