Publikacje z roku 2016

  1. Marketing analysis of social media : definition considerations / Barbara Mróz-Gorgoń, Kamila Peszko. // European Journal of Service Management. 2016, nr 20, s.33-40 DOI: 10.18276/ejsm.2016.20-04 (WorkId 13952)
  2. Popularność mediów społecznościowych wśród rożnych generacji / Kamila Peszko. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 4(45), s.361-370 (WorkId 12695)
  3. Social media as a relationship marketing tool of modern university / Hanna Hall, Kamila Peszko. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 5 (46), s.41-56 DOI: 10.18276/miz.2016.46-05 (WorkId 13539)
  4. Visual image in outdoor advertising as a way of reaching a potential customer / Kamila Peszko. // Modern Management Review, MMR. 2016, vol. 23 nr 1, s.97-109 DOI: 10.7862/rz.2016.mmr.7 (WorkId 13445)
  5. Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016 (WorkId 752)
  6. Twórczość i kreatywność w mediach reklamowych : ujęcie teoretyczne i empiryczne / Kamila Peszko, Aneta Sokól. - Szczecin : Volumina.pl Daniel Krzanowski, 2016 (WorkId 1017)
  7. Współczesne problemy finansów, marketingu i transportu z perspektywy młodych uczonych / pod red. Agnieszki Gozdek, Marty Musiał i Kamili Peszko. - Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2016 (WorkId 899)
  8. Expectations and preferences of generations in terms of promotion of job offers / Kamila Peszko, Urszula Chrąchol-Barczyk. - // W: Modern conditions of development : economics and management / editors: Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół. - Celje : University of Maribor, 2016 (WorkId 7239)
  9. Środowisko akademickie jako interesariusz i partner promocji miasta : przykłady działań z Poznania, Łodzi, Krakowa i Szczecina / Piotr Niedzielski, Kamila Peszko. - // W: Marketing jednostek terytorialnych : przykłady z Polski / red. nauk. Katarzyna Kuć-Czajkowska, Katarzyna Muszyńska.. - Lublin : UMCS, 2016 (WorkId 5944)