Publikacje z roku 2015

  1. Analiza potrzeb klientów za pomocą Marketing Automation / Kamila Peszko, Urszula Chrąchol-Barczyk. // Logistyka. 2015, nr 2, s.1020-1027 (WorkId 10734)
  2. Instruments and promotion activities of the Universities in the context of recruitment campaign according to the students’ opinions / Hanna Hall, Kamila Peszko. // International Journal of Teachnig and Education. 2015, vol. 3 no. 3, s.50-67 (WorkId 10805)
  3. Jakość usług i metody jej pomiaru / Urszula Chrąchol, Kamila Peszko. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2015, nr 37, s.33-44 (WorkId 10736)
  4. Multiscreening as a way of reaching a consumer : idea and possibilities / Kamila Peszko. // Jagiellonian Journal of Management. 2015, t. 1 nr 4, s.339-351 DOI: 10.4467/2450114XJJM.15.023.4832 (WorkId 11903)
  5. The consumer as a source of marketing in information in the information society / Kamila Peszko. // CBU International Conference Proceedings. 2015, vol. 3, s.361-367 DOI: 10.12955/cbup.v3.625 (WorkId 10817)
  6. Zachowania konsumentów a budowanie relacji na rynku edukacji wyższej / Grażyna Rosa, Kamila Peszko, Urszula Chrąchol. // Handel Wewnętrzny. 2015, nr 3, s.239-250 (WorkId 11010)
  7. Współczesne problemy ekonomii, finansów, zarządzania i marketingu z perspektywy młodych naukowców / pod red. nauk. Henryka Babisa, Marcina Janowskiego, Marty Musiał i Joanny Rzempały ; [recenzenci wydaw.: Jolanta Kondratowicz-Pozorska, Beata Świecka, Emil Bukłaha, Małgorzata Cieciura, Urszula Chrąchol, Bogumił Dałkowski, Daniel Dąbrowski, Rafał Klóska, Kamila Peszko, Artur Rzempała, Marta Siaja, Rafał Szymański, Iwona Szymczak]. - Szczecin : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 2015 (WorkId 459)
  8. Konsument na rynku usług edukacyjnych / Kamila Peszko. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 (WorkId 4000)
  9. Narzędzia monitorowania działań marketingowych firm w internecie / Kamila Peszko. - // W: Determinanty i efekty współczesnej aktywności marketingowej / red. nauk. Joanna Wiażewicz, Agnieszka Zielińska.. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2015 (WorkId 4735)
  10. The analysis of advertising media transformations and directions of changes of media selection by companies based on trends and advertising expenses / Kamila Peszko. - // W: International Conference on Business, Marketing and Information System Management (BMISM-15) and 4th International Conference on Law, Education and Humanities (ICLEH-15), Nov / eds. : Lili Zheng, Michel Plaisent.. - Paris : [s.n, 2015 (WorkId 4057)