Publikacje w ramach serii "Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 866. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu"

  1. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa z otoczeniem / red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2015 (WorkId 14228)
  2. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Współczesne wyzwania przeobrażeń marketingu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; red. tematyczny Leszek Gracz ; red. statystyczny Rafał Klóska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014 (WorkId 14229)
  3. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wybrane aspekty marketingu w handlu i usługach / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; red. tematyczni: Leszek Gracz, Izabela Ostrowska ; red. statystyczny: Rafał Klóska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013 (WorkId 14231)
  4. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013 (WorkId 14232)
  5. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014 (WorkId 14234)
  6. Zmiany koncepcji zarządzania, finansów, marketingu w organizacjach w gospodarce opartej na usługach / [redaktorzy naukowi Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2015 (WorkId 14241)
  7. Reakcje współczesnych organizacji na zmiany zachodzące na rynkach europejskich / [red. nauk. Grażyna Rosa]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013 (WorkId 14242)
  8. Problemy i przeobrażenia w zachowaniach współczesnych organizacji i konsumentów / [red. nauk. Grażyna Rosa]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013 (WorkId 14243)