Publikacje, w których twórca pełnił rolę "Autor"

  1. Baza noclegowa jako determinanta kreowania produktu turystycznego „Pomorska Droga Św. Jakuba” w województwie zachodniopomorskim / Beata Meyer, Aleksander Panasiuk, Agnieszka Sawińska. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2013, Nr 4 (24), s.131-147 (WorkId 12047)
  2. Consumer behaviours on the tourism market / Beata Meyer. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2014, no. 4 (28), s.137-151 (WorkId 12043)
  3. Development and support of regional tourism in Kołobrzeg with help of Kołobrzeg Polish SPA Centre Foundation : Wspieranie rozwoju i promocji produktu turystycznego miasta Kołobrzeg przez Polskie Centrum SPA Kołobrzeg / Marta Bordun, Beata Meyer. // Tourism Role in the Regional Economy. 2013, vol. 4, s.456-467 (WorkId 8513)
  4. Development of tourism in a cross-border area on the example of the Zachodniopomorskie Voivodship and Mecklenburg-Vorpommern / Beata Meyer, Anna Gardzińska. // Barometr Regionalny. Analizy i Prognozy. 2017, t. 15 nr 1, s.89-96 (WorkId 15842)
  5. Działania promocyjne samorządu jako stymulanta atrakcyjności turystycznej Szczecina / Marta Bordun, Beata Meyer. // Rozprawy Naukowe AWF we Wrocławiu. 2014, nr 46, s.73-81 (WorkId 9380)
  6. Fundacja Kołobrzeg Polskie Centrum Spa jako przykład współpracy podmiotów na rzecz rozwoju turystyki uzdrowiskowej / Beata Meyer, Marta Bordun. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2013, nr 3 (23), s.123-136 (WorkId 8801)
  7. Funkcja turystyczna a zrównoważony rozwój obszarów nadmorskich na przykładzie gmin województwa zachodniopomorskiego / Beata Meyer. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2013, nr 303, s.170-179 (WorkId 12044)
  8. Indywidualizacja oferty turystycznej jako konsekwencja trendów konsumpcyjnych i turystycznych / Beata Meyer. // Rozprawy Naukowe AWF we Wrocławiu. 2015, nr 50, s.59-66 (WorkId 12479)
  9. Kierunki rozwoju produktu turystyki wodnej Szczecina / Beata Meyer, Aleksander Panasiuk. // Problemy Transportu i Logistyki. 2017, nr 1(37), s.211-219 DOI: 10.18276/ptl.2017.37-30 (WorkId 14522)
  10. Kierunki rozwoju szlaków rowerowych w województwie zachodniopomorskim / Beata Meyer, Agnieszka Sawińska. // Prace Komisji Geografii Komunikacji PTG = Transport Geography Papers of Polish Geographical Society. 2018, vol. 21 nr 1, s.34-42 DOI: 10.4467/2543859XPKG.18.003.9183 (WorkId 20879)
  11. Konsekwencje przekształcania elementów krajobrazu w atrakcje turystyczne : The consequences of transforming landscape elements into tourist attractions / Jolanta Latosińska, Beata Meyer. // Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio B. Geographia, Geologia, Mineralogia et Petrographia. 2018, vol. 73, s.125-143 DOI: 10.17951/b.2018.73.0.125-143 (WorkId 22039)
  12. Media sponsorship as a new promotional tool for tour operators in Poland / Beata Meyer, Marta Sidorkiewicz. // Journal of Economic and Social Development (JESD). 2018, vol. 5 no. 2, s.81-90 DOI: 10.26352/CJ02F5020 (WorkId 19420)
  13. Miasto jako obszar aktywności turystycznej i rekreacyjnej : na przykładzie Szczecina / Beata Meyer, Anna Gardzińska, Agnieszka Sawińska. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2016, nr 3 (35), s.85-95 DOI: 10.18276/ept.2016.3.35-07 (WorkId 13163)
  14. Możliwości wykorzystania przestrzeni wodnej (i nadwodnej) w procesie konkurencji regionów miejskich, na przykładzie Szczecina / Beata Meyer. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2015, nr 379, s.218-226 (WorkId 12481)
  15. Nowa koncepcja zarządzania regionami turystycznymi / Wojciech Fedyk, Beata Meyer, Jacek Potocki. // Studia Oeconomica Posnaniensia. 2017, vol. 5 no. 4, s.50-81 DOI: 10.18559/SOEP.2017.4.3 (WorkId 15844)
  16. Polityka lokalna w zakresie rozwoju turystyki i rekreacji w Szczecinie / Marta Bordun, Beata Meyer, Agnieszka Sawińska. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2014, nr 2 (26), s.199-214 (WorkId 9123)
  17. Programowanie rozwoju turystyki wodnej na przykładzie Szczecina / Beata Meyer, Aleksander Panasiuk. // Folia Pomeranae Universitatis Technologiae Stetinensis. Oeconomica. 2016, nr 324 (82) 1, s.99-106 (WorkId 12483)
  18. Significance of self-government units' cooperation in creating cross-border tourism product : (on the example of Zachodniopomorskie voivodship and Mecklenburg Vorpommern) / Anna Gardzińska, Beata Meyer. // Visnik Lʹvivsʹkogo Universytetu. Serìâ Mizhnarodni Vidnosyny = Visnyk of L'viv University. Series Mizhnarodni Vidnosyny. 2014, vip. 34, s.197-207 (WorkId 12294)
  19. Significance of the Participatory Budget in Supporting Green Infrastructure / Beata Meyer. // European Research Studies Journal. 2023, , s.842-852 DOI: 10.35808/ersj/3253 (WorkId 34638)
  20. The entity structure of the cross-border tourism product / Anna Gardzińska, Beata Meyer, Agnieszka Sawińska. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2015, no. 4 (32), s.169-182 DOI: 10.18276/ept.2015.4.32-13 (WorkId 12278)
  21. The impact of the perception of leisure on recreational and tourism spaces in an urban area / Beata Meyer, Agnieszka Niezgoda. // Turyzm/Tourism. 2018, vol. 28 iss. 1, s.47-52 DOI: 10.2478/tour-2018-0006 (WorkId 19747)
  22. The use of EU territorial cooperation funds for the sustainable development of national and ethnic minorities in the Baltic Sea Region / Tomasz Studzieniecki and Beata Meyer. // Sustainability. 2022, vol. 14 iss. 13, s.1-28 DOI: 10.3390/su14137729 (WorkId 32631)
  23. The utilization of Szczecin's natural potential for the inhabitants' recreation / Beata Meyer. // Visnik L'vivs'kogo universitetu. Seriâ geografična = Visnyk of the Lviv University. Series Geography. 2013, iss. 43 pt. 1, s.346-356 (WorkId 12496)
  24. Transnational tourist destination management : case study of the Baltic Sea Region / T. Studzieniecki, A. Jakubowski, B. Meyer. // Baltic Region. 2020, vol. 12 no. 3, s.127-146 DOI: 10.5922/2079-8555-2020-3-8 (WorkId 25969)
  25. Transport as the basis for functioning of a Smart City : an example of Szczecin / Beata Meyer, Marta Szaja. // Prace Komisji Geografii Komunikacji PTG = Transport Geography Papers of Polish Geographical Society. 2019, vol. 22 iss. 3, s.53-63 DOI: 10.4467/2543859XPKG.19.017.11283 (WorkId 23827)
  26. Use of Green and Water Areas in the Process of City Image Creation on the Example of Szczecin / Beata Meyer. // European Research Studies Journal. 2023, , s.553-562 DOI: 10.35808/ersj/3306 (WorkId 35007)
  27. Use of the participatory budget in the process of creating urban recreational space : on the example of Szczecin / Beata Meyer. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/2 no. 3, s.289-297 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/2-35 (WorkId 22026)
  28. Uwarunkowania utworzenia i rozwoju systemu roweru metropolitalnego w Szczecińskim Obszarze Metropolitalnym / Beata Mayer, Grażyna Rosa. // Problemy Transportu i Logistyki. 2019, nr 2 (46), s.49-58 DOI: 10.18276/ptl.2019.46-05 (WorkId 22249)
  29. Zaznaczenie środków unijnych dla wspierania zrównoważonego rozwoju turystyki w wybranych gminach uzdrowiskowych / Beata Meyer, Anna Gardzińska, Agnieszka Sawińska. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2013, nr 2 (22) t. 1, s.155-173 (WorkId 13161)
  30. Znaczenie RPO w procesie kreowania markowych produktów turystycznych w województwie zachodniopomorskim / Beata Meyer. // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Turystyki i Języków Obcych w Warszawie. Turystyka i Rekreacja. 2013, z. 12 (2), s.65-75 (WorkId 12045)
  31. Znaczenie współpracy podmiotów samorządowych w procesie kreowania transgranicznego produktu turystycznego : (na przykładzie województwa zachodniopomorskiego i Meklemburgii-Pomorza Przedniego) / Beata Meyer, Anna Gardzińska. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2014, nr 3, s.209-227 (WorkId 12488)
  32. Zróżnicowanie inwestycji proturystycznych w województwie zachodniopomorskim finansowanych z programu INTERREG IV A w latach 2007-2013 / Marta Bordun, Beata Meyer. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2013, nr 4(24), s.117-130 (WorkId 9115)
  33. Determinanty funkcjonowania i rozwoju przestrzeni społeczno-ekonomicznej / red. naukowa Elżbieta Ociepa-Kicińska ; [autorzy: Beata Meyer, Marta Szaja, Anna Gardzińska, Marta Niewiadomska, Dawid Dawidowicz, Remigiusz Olejniczak, Apoloniusz Kurylczuk]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 25394)
  34. Marketing w turystyce i rekreacji / red. nauk. Aleksander Panasiuk ; aut. Małgorzata Januszewska, Daria Jaremen, Maja Jedlińska, Tomasz Mańkowski, Beata Meyer, Izabela Michalska-Dudek, Dawid Milewski, Daria Nitkiewicz-Jankowska, Katarzyna Orfin, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Renata Przeorek-Smyka, Agnieszka Sawińska, Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz-Kocik. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013 (WorkId 876)
  35. Prawne, organizacyjne i finansowe aspekty gospodarowania odpadami w gminie / redakcja naukowa Krzysztof Małachowski ; [autorzy Beata Meyer, Małgorzata Gorzałczyńska-Koczkodaj, Krzysztof Małachowski, Dorota Ambrożuk, Przemysław Łagodzki, Joanna Jarosz, Agnieszka Kwarcińska, Jolanta Kamińska-Borak]. - Szczecin : Soft Vision, 2019 (WorkId 24892)
  36. Współczesna turystyka : środowisko - człowiek - gospodarka / Redakcja naukowa Beata Meyer, Anna Gardzińska, Agnieszka Sawińska. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2023 DOI: 10.18276/978-83-7972-590-8 (WorkId 34290)
  37. [Aktywność turystyczna i rekreacyjna] : etapy rozwoju turystyki / Beata Meyer. - // W: Obsługa uczestników turystyki i rekreacji : wybrane aspekty / Beata Meyer redakcja naukowa. - Warszawa : Difin, 2015 (WorkId 5161)
  38. [Pilotaż, przewodnictwo i animacja czasu wolnego] : cechy i zasady funkcjonowania grupy turystycznej / Beata Meyer. - // W: Obsługa uczestników turystyki i rekreacji : wybrane aspekty / Beata Meyer redakcja naukowa. - Warszawa : Difin, 2015 (WorkId 5164)
  39. [Transport a turystyka] : transport jako atrakcja turystyczna / Beata Meyer. - // W: Obsługa uczestników turystyki i rekreacji : wybrane aspekty / Beata Meyer redakcja naukowa. - Warszawa : Difin, 2015 (WorkId 5160)
  40. Accessibility of tourism and leisure services as an attribute of an urban space / Beata Meyer. - // W: Sustainable economic development and advancing education excellence in the era of global pandemic : proceedings of the 36th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 4-5 November 2020, Granada, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2020 (WorkId 25824)
  41. Aktywność turystyczna i rekreacyjna / Katarzyna Orfin, Beata Meyer, Anna Tokarz-Kocik. - // W: Obsługa uczestników turystyki i rekreacji : wybrane aspekty / Beata Meyer redakcja naukowa. - Warszawa : Difin, 2015 (WorkId 7315)
  42. Creating tourist space on the basis of natural environment as an element of sustainable development, case of the Stepnica Commune / Beata Meyer. - // W: 4th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2017 : conference proceedings. Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges / editors in chief Suzana Marković, Dora Smolčić.. - Opatija : University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017 DOI: 10.20867/tosee.04.13 (WorkId 17260)
  43. Discover Central Europe’ - promotion of the Visegrad group’s cross-border tourist products / Tomasz Studzieniecki, Beata Meyer, Marzena Wanagos. - // W: 21st International Colloquium on Regional Sciences. Conference Proceedings. - Publisher: Masarykova univerzita, Brno - Brno, 2018 (WorkId 19725)
  44. Efekty i kierunki wykorzystania funduszy europejskich w regionalnej gospodarce turystycznej : efekty na rynku turystycznym / Agnieszka Sawińska, Beata Meyer, Anna Tokarz-Kocik. - // W: Fundusze Unii Europejskiej w gospodarce turystycznej / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Warszawa : Difin, 2014 (WorkId 1693)
  45. Efekty i kierunki wykorzystania funduszy europejskich w regionalnej gospodarce turystycznej / Anna Tokarz-Kocik, Beata Meyer, Agnieszka Sawińska, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Marta Sidorkiewicz. - // W: Fundusze Unii Europejskiej w gospodarce turystycznej / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Warszawa : Difin, 2014 (WorkId 1699)
  46. Health resort qualities as basis of brand tourism products / Beata Meyer. - // W: Health, wellness & spa tourism as the regional product - theory and practice / ed. Jerzy Wyrzykowski, Janusz Marak, Maciej Szymczyk ; University of Business in Wroclaw.. - Wroclaw : Wyższa Szkoła Handlowa [etc, 2014 (WorkId 5195)
  47. Health tourism as an element of the sustainable development policy on the example of the Połczyn Zdrój health resort / Agnieszka Sawińska, Beata Meyer. - // W: Otgovoren turiz"m 2020 : sbornik s dokladi ot meždunarodna naučna konferenciă. Tom II - Varna : Izdatelstvo "Nauka i ikonomika" Ikonomičeski Universitet, 2013 (WorkId 9293)
  48. Infrastrukturalne uwarunkowania rozwoju turystyki / Anna Gardzińska, Beata Meyer. - // W: Współczesna turystyka : środowisko - człowiek - gospodarka / Redakcja naukowa Beata Meyer, Anna Gardzińska, Agnieszka Sawińska. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2023 DOI: 10.18276/978-83-7972-590-8 (WorkId 34820)
  49. Jakość jako instrument oceny zaspokojenia potrzeb uczestników turystyki i rekreacji / Aleksander Panasiuk, Beata Meyer. - // W: Obsługa uczestników turystyki i rekreacji : wybrane aspekty / Beata Meyer redakcja naukowa. - Warszawa : Difin, 2015 (WorkId 7292)
  50. Konkurencyjność regionów turystycznych / Beata Meyer. - // W: Marketing w turystyce i rekreacji / red. nauk. Aleksander Panasiuk ; aut. Małgorzata Januszewska, Daria Jaremen, Maja Jedlińska, Tomasz Mańkowski, Beata Meyer, Izabela Michalska-Dudek, Dawid Milewski, Daria Nitkiewicz-Jankowska, Katarzyna Orfin, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Renata Przeorek-Smyka, Agnieszka Sawińska, Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz-Kocik. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013 (WorkId 5168)
  51. Konsekwencje koncentracji przestrzennej działalności turystycznej w strefie nadmorskiej województwa zachodniopomorskiego / Beata Meyer. - // W: Turystyka wobec zmian współczesnego świata : strategie, marketing, programowanie / red. nauk. Agnieszka Niezgoda, Grzegorz Gołembski.. - Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014 (WorkId 5175)
  52. Konsument na rynku usług turystycznych / Beata Meyer. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 (WorkId 5176)
  53. Marketing terytorialny jako element budowania przewagi konkurencyjnej / Beata Meyer. - // W: Marketing w turystyce i rekreacji / red. nauk. Aleksander Panasiuk ; aut. Małgorzata Januszewska, Daria Jaremen, Maja Jedlińska, Tomasz Mańkowski, Beata Meyer, Izabela Michalska-Dudek, Dawid Milewski, Daria Nitkiewicz-Jankowska, Katarzyna Orfin, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Renata Przeorek-Smyka, Agnieszka Sawińska, Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz-Kocik. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013 (WorkId 5167)
  54. Multilevel development of cross-border territorial organization : a case study of the Euroregion Baltic / Tomasz Studzieniecki and Beata Meyer. - // W: Innovation management and information technology impact on global economy in the era of pandemic : proceedings of the 37th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 30-31 May 2021, Cordoba, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2021 (WorkId 27357)
  55. Pilotaż, przewodnictwo i animacja czasu wolnego / Anna Gardzińska, Beata Meyer, Marta Bordun. - // W: Obsługa uczestników turystyki i rekreacji : wybrane aspekty / Beata Meyer redakcja naukowa. - Warszawa : Difin, 2015 (WorkId 5546)
  56. Produkty turystyczne oparte na środowisku przyrodniczym a zrównoważony rozwój turystyki : (przypadek gminy Stepnica) / Beata Meyer. - // W: Trendy w turystyce / redakcja naukowa Elżbieta Biernat, Ewa Dziedzic.. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH - Szkoła Główna Handlowa, 2017 (WorkId 15799)
  57. Przekształcenia przestrzeni miejskiej w wyniku realizacji budżetu partycypacyjnego / Beata Meyer. - // W: Determinanty funkcjonowania i rozwoju przestrzeni społeczno-ekonomicznej / red. naukowa Elżbieta Ociepa-Kicińska ; [autorzy: Beata Meyer, Marta Szaja, Anna Gardzińska, Marta Niewiadomska, Dawid Dawidowicz, Remigiusz Olejniczak, Apoloniusz Kurylczuk]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 25712)
  58. Przestrzenne aspekty rozwoju turystyki w gminach nadmorskich województwa zachodniopomorskiego / Beata Meyer. - // W: Przestrzeń w turystyce : znaczenie i wykorzystanie / redakcja naukowa Małgorzata Durydiwka, Katarzyna Duda-Gromada.. - Warszawa : Wydział Geografii i Studiów Regionalnych UW, 2015 (WorkId 5169)
  59. Rozwój funkcji turystycznej w gminach nadmorskich województwa zachodniopomorskiego / Beata Meyer. - // W: Współczesne problemy rozwoju turystyki w ujęciu regionalnym i lokalnym / red. nauk. Renata Jaroszewska-Brudnicka, Dariusz Sokołowski.. - Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2013 (WorkId 5166)
  60. Specyfika obsługi wybranych grup turystycznych / Anna Gardzińska, Beata Meyer, Tomasz Duda, Zbigniew Głąbiński, Barbara Osóch, Agnieszka Sawińska. - // W: Współczesna turystyka : środowisko - człowiek - gospodarka / Redakcja naukowa Beata Meyer, Anna Gardzińska, Agnieszka Sawińska. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2023 DOI: 10.18276/978-83-7972-590-8 (WorkId 34798)
  61. Support for the development of branded tourism products from the European funds in the West Pomeranian Voivodeship / Beata Meyer. - // W: Marketing trends in theory and practice : scientific papers / ed. S. Hittmar.. - Žilina : EDIS - University Publishing House, 2013 (WorkId 1252)
  62. Środowisko geograficzne jako podstawa rozwoju turystyki / Beata Meyer, Karina Tessar. - // W: Współczesna turystyka : środowisko - człowiek - gospodarka / Redakcja naukowa Beata Meyer, Anna Gardzińska, Agnieszka Sawińska. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2023 DOI: 10.18276/978-83-7972-590-8 (WorkId 34800)
  63. Środowisko przyrodnicze jako podstawa rozwoju niszowych form turystyki : przykład gminy Stepnica / Beata Meyer. - // W: Kreatywność w turystyce : nowe trendy w rozwoju turystyki / redakcja naukowa: Dariusz Sokołowski, Paulina Tomczykowska.. - Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2016 (WorkId 6001)
  64. Środowiskowe aspekty kształtowania przestrzeni turystycznej w miastach : (na przykładzie Szczecina) / Beata Meyer. - // W: Geografia na przestrzeni wieków : tradycja i współczesność : Profesorowi Antoniemu Jackowskiemu w 80. rocznicę urodzin / pod redakcją Elżbiety Bilskiej-Wodeckiej i Izabeli Sołjan.. - Kraków : Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Jagielońskiego w Krakowie, 2015 (WorkId 5173)
  65. The natural environment as a factor increasing attractiveness of a tourism product of a city on an example of Szczecin / Marta Bordun, Beata Meyer. - // W: Tourism engagement : co-creating well-being : proceedings of the 6th Advances in Tourism Marketing Conference, Joensuu, Finland, 8-10.09.2015 / ed. Juho Pesonen, Raija Kommpula.. - Joensuu : University of Eastern Finland, 2015 (WorkId 3809)
  66. The participatory budget as an instrument supporting urban sustainability / Beata Meyer. - // W: Innovation management and information technology impact on global economy in the era of pandemic : proceedings of the 37th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 30-31 May 2021, Cordoba, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2021 (WorkId 27355)
  67. The programming of tourism development in polish cross-border areas during the 2007-2013 period / Tomasz Studzieniecki, Beata Meyer. - // W: 6th Central European Conference in Regional Science : engines of urban and regional development : conference proceedings / Editors: Kamila Borseková, Anna Vaňová, Katarína Vitálišová.. - Banská Bystrica : Faculty of Economics, Matej Bel University in Banská Bystrica, 2017 (WorkId 17269)
  68. The role of consular corps in the development of international cooperation of Polish cities and regions / Tomasz Studzieniecki, Beata Meyer. - // W: Economic and Social Development : 35th International Scientific Conference on Economic and Social Development -"Sustainability from an Economic and Social Perspective": book of proceedings / editors Humberto Ribeiro, Dora Naletina, Ana Lorga da Silva.. - Varazdin : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, 2018 (WorkId 20775)
  69. Tourism activity in urban space on the example of Szczecin / Beata Meyer. - // W: Proceedings of the EATSA Conference 2016 "A pathway for the new generation of tourism research", Lisbon, Peniche & Coimbra (Portugal) / ed. by Francisco Dias.. - Coimbra : Grácio, 2016 (WorkId 6589)
  70. Touroperatorzy na rynku usług turystycznych / Marta Sidorkiewicz, Aleksander Panasiuk, Adrianna Wolska, Karolina Michalska-Harasimiuk, Beata Meyer. - // W: Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 (WorkId 16052)
  71. Transport a turystyka / Rafał Maćkowiak, Beata Meyer. - // W: Obsługa uczestników turystyki i rekreacji : wybrane aspekty / Beata Meyer redakcja naukowa. - Warszawa : Difin, 2015 (WorkId 7316)
  72. Współczesne trendy w turystyce i rekreacji / Beata Meyer, Marta Bordun. - // W: Obsługa uczestników turystyki i rekreacji : wybrane aspekty / Beata Meyer redakcja naukowa. - Warszawa : Difin, 2015 (WorkId 5165)
  73. Zrównoważony rozwój turystyki / Barbara Osóch, Beata Meyer, Michał Kupiec, Tomasz Duda. - // W: Współczesna turystyka : środowisko - człowiek - gospodarka / Redakcja naukowa Beata Meyer, Anna Gardzińska, Agnieszka Sawińska. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2023 DOI: 10.18276/978-83-7972-590-8 (WorkId 34801)
  74. Zróżnicowanie atrakcji i walorów turystycznych / Tomasz Duda, Beata Meyer, Michał Kupiec. - // W: Współczesna turystyka : środowisko - człowiek - gospodarka / Redakcja naukowa Beata Meyer, Anna Gardzińska, Agnieszka Sawińska. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2023 DOI: 10.18276/978-83-7972-590-8 (WorkId 34819)