The natural environment as a factor increasing attractiveness of a tourism product of a city on an example of Szczecin
Rozdział
- publikacja recenzowana
- Tytuł
- The natural environment as a factor increasing attractiveness of a tourism product of a city on an example of Szczecin
- Odpowiedzialność
- Marta Bordun, Beata Meyer
- Twórcy
-
-
Bordun Marta
( Autor
)
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług,
Katedra Zarządzania Turystyką
-
Meyer Beata
( Autor
)
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług,
Katedra Zarządzania Turystyką
- Gł. język publikacji
- Angielski (English)
- Data publikacji
- 2015
- Objętość
-
4 (stron).
- Szacowana objętość
- 0,25 (arkuszy wydawniczych)
- Adres URL
- http://epublications.uef.fi/pub/urn_isbn_978-952-61-1861-1/urn_isbn_978-952-61-1861-1.pdf 2015-10-22
- Uwaga ogólna
- Materials of the 6th Advances in Tourism Marketing Conference "Tourism engagement : co-creating well-being", Joensuu, Finland, 8-10.09.2015.
- Cechy publikacji
-
- Dane konferencji
-
- Słowa kluczowe
-
- Dokument źródłowy
-
Tourism engagement : co-creating well-being : proceedings of the 6th Advances in Tourism Marketing Conference, Joensuu, Finland, 8-10.09.2015 / ed. Juho Pesonen, Raija Kommpula.. - Joensuu : University of Eastern Finland, 2015
Strony:
260-263
- Pobierz opis jako:
-
BibTeX,
RIS
- Data zgłoszenia do bazy Publi
- 2015-10-21
- WorkId
- 3809
Lista publikacji