The natural environment as a factor increasing attractiveness of a tourism product of a city on an example of Szczecin

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
The natural environment as a factor increasing attractiveness of a tourism product of a city on an example of Szczecin
Odpowiedzialność
Marta Bordun, Beata Meyer
Twórcy
  • Bordun Marta ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Zarządzania Turystyką
  • Meyer Beata ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Zarządzania Turystyką
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2015
Objętość
4 (stron).
Szacowana objętość
0,25 (arkuszy wydawniczych)
Adres URL
http://epublications.uef.fi/pub/urn_isbn_978-952-61-1861-1/urn_isbn_978-952-61-1861-1.pdf 2015-10-22
Uwaga ogólna
Materials of the 6th Advances in Tourism Marketing Conference "Tourism engagement : co-creating well-being", Joensuu, Finland, 8-10.09.2015.
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna
Dane konferencji
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Tourism engagement : co-creating well-being : proceedings of the 6th Advances in Tourism Marketing Conference, Joensuu, Finland, 8-10.09.2015 / ed. Juho Pesonen, Raija Kommpula.. - Joensuu : University of Eastern Finland, 2015
Strony: 260-263
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2015-10-21
WorkId
3809

Lista publikacji