Marketing terytorialny jako element budowania przewagi konkurencyjnej
Rozdział
- publikacja recenzowana
- Tytuł
- Marketing terytorialny jako element budowania przewagi konkurencyjnej
- Odpowiedzialność
- Beata Meyer
- Twórcy
-
-
Meyer Beata
( Autor
)
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług,
Katedra Zarządzania Turystyką
- Gł. język publikacji
- Polski
- Data publikacji
- 2013
- Objętość
-
0,6 (arkuszy wydawniczych),
11 (stron).
- Cechy publikacji
-
Z dokumentu źródłowego:
- Podręcznik akademicki/skrypt
- Podręcznik
- Słowa kluczowe
-
- Dokument źródłowy
-
Marketing w turystyce i rekreacji / red. nauk. Aleksander Panasiuk ; aut. Małgorzata Januszewska, Daria Jaremen, Maja Jedlińska, Tomasz Mańkowski, Beata Meyer, Izabela Michalska-Dudek, Dawid Milewski, Daria Nitkiewicz-Jankowska, Katarzyna Orfin, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Renata Przeorek-Smyka, Agnieszka Sawińska, Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz-Kocik. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013
Strony:
228-238
Seria: Turystyka - Wydawnictwo Naukowe PWN ;
- Pobierz opis jako:
-
BibTeX,
RIS
- Data zgłoszenia do bazy Publi
- 2016-05-01
- WorkId
- 5167
Lista publikacji