Marketing terytorialny jako element budowania przewagi konkurencyjnej

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Marketing terytorialny jako element budowania przewagi konkurencyjnej
Odpowiedzialność
Beata Meyer
Twórcy
  • Meyer Beata ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Zarządzania Turystyką
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2013
Objętość
0,6 (arkuszy wydawniczych), 11 (stron).
Cechy publikacji

Z dokumentu źródłowego:

  • Podręcznik akademicki/skrypt
  • Podręcznik
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Marketing w turystyce i rekreacji / red. nauk. Aleksander Panasiuk ; aut. Małgorzata Januszewska, Daria Jaremen, Maja Jedlińska, Tomasz Mańkowski, Beata Meyer, Izabela Michalska-Dudek, Dawid Milewski, Daria Nitkiewicz-Jankowska, Katarzyna Orfin, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Renata Przeorek-Smyka, Agnieszka Sawińska, Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz-Kocik. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013
Strony: 228-238
Seria: Turystyka - Wydawnictwo Naukowe PWN ;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-05-01
WorkId
5167

Lista publikacji