Wszystkie publikacje typu "Rozdział"

  1. From traditional to modern marketing in passenger railway transport in Poland / Grażyna Rosa, Igor Kavetskyy. - // W: Innovation management and information technology impact on global economy in the era of pandemic : proceedings of the 37th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 30-31 May 2021, Cordoba, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2021 (WorkId 27283)
  2. Impact of the Covid-19 pandemic on the European railway market with special consideration given to Poland / Igor Kavetskyy, Grażyna Rosa. - // W: Innovation management and sustainable economic development in the era of global pandemic : proceedings of the 38th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 23-24 November 2021, Seville, Spain - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2021 (WorkId 29069)
  3. Kapitał zaufania sąsiedzkiego jako czynnik sukcesu wyborczego kandydata / Igor Kavetskyy. - // W: Gospodarka i społeczeństwo w wymiarze przestrzennym : kapitały / Pirveli Marika, Mydłowska Elżbieta. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 (WorkId 18469)
  4. Organizacja wydarzeń sportowych, kulturalnych i rozrywkowych jako element marketingu małego miasta / Igor Kavetskyy. - // W: Aspekty rozwoju regionalnego : czynniki, instrumenty, zarządzanie / pod redakcją naukową Grażyny Rosy i Agnieszki Smalec ; [autorzy Małgorzata Gorzałczyńska-Koczkodaj, Rafał Koczkodaj, Urszula Chrąchol-Barczyk, Igor Kavetskyy, Joanna Wierzowiecka, Sara Kuraj, Maria Adamczyk, Agnieszka Rak, Marzena Wanagos, Maria Adamczyk]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 26134)
  5. Post-Chornobyl areas as a tourist destination / Igor Kavetskyy. - // W: Innovation management and sustainable economic development in the era of global pandemic : proceedings of the 38th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 23-24 November 2021, Seville, Spain - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2021 (WorkId 29274)
  6. Słowo wstępne / Marika Pirveli, Igor Kavetskyy. - // W: Gospodarka i społeczeństwo w wymiarze przestrzennym : pamięci Profesora Jarosława Jurka / pod redakcją Mariki Pirveli i Igora Kavetskyego. - Szczecin : Volumina.pl Daniel Krzanowski, 2016 (WorkId 14395)
  7. Specjalność marketing miejsc jako sposób na podniesienie atrakcyjności oferty kształcenia w zakresie geografii społeczno-ekonomicznej / Paweł Czapliński, Igor Kavetskyy. - // W: Geografia społeczno-ekonomiczna : doświadczenia, szanse i wyzwania w procesie kształcenia / pod red. Anny Kołodziejczak i Lidii Mierzejewskiej.. - Poznań : Bogucki Wydawnictwo Naukowe, 2021 (WorkId 28298)
  8. Territorial'nye osobennosti elektoral'nogo protivostoâniâ glavnyh političeskih sil Pol'ši / Igor Kavetskyy. - // W: Regìonal'nì problemi Ukraïni : geografičnij analiz ta pošuk šlâhiv virìšennâ : zbìrnik naukovyh prac za materialami VI Mižnarodnoj naukovo-praktičnoj konferencii (8-9 žovtnâ 2015 r., Herson) / [za red. I.O. Pilipenka, D.S. Mal'čikovoj].. - Herson : PP VishemIrskij, 2015 (WorkId 3804)
  9. Zróżnicowanie przestrzenne preferencji wyborczych mieszkańców Szczecina w świetle teorii efektów kontekstowych / Igor Kavetskyy. - // W: Gospodarka i społeczeństwo w wymiarze przestrzennym : pamięci Profesora Jarosława Jurka / pod redakcją Mariki Pirveli i Igora Kavetskyego. - Szczecin : Volumina.pl Daniel Krzanowski, 2016 (WorkId 14396)