Wszystkie publikacje twórcy

  1. "Cyfrowa szkoła" : skok w przyszłość dydaktyki / Agnieszka Szewczyk. // Dydaktyka informatyki. 2017, nr 12, s.94-109 DOI: 10.15584/di.2017.12.11 (WorkId 17182)
  2. Analiza konsumpcji dóbr informacyjnych w polskich gospodarstwach domowych / Agnieszka Szewczyk. // Transformacje. 2018, nr 1-2 (96-97), s.184-209 (WorkId 20921)
  3. Analiza porównawcza przeglądarek internetowych / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2015, nr 37, s.143-154 DOI: 10.18276/si.2015.37-11 (WorkId 11211)
  4. Analiza usług elektronicznych branży rozrywkowej i działalności kulturalnej / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2014, nr 35, s.165-187 (WorkId 10716)
  5. Chmura obliczeniowa - diagnostyka doboru najlepszego rozwiązania na przykładzie e-sklepu / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2014, nr 34, s.161-182 (WorkId 10067)
  6. Crowdfunding in Europe : How to help participants of crowdfunding campaigns in making the right decisions? / Agnieszka Szewczyk. // Procedia Computer Science. 2023, , s.308-316 DOI: 10.1016/j.procs.2023.10.015 (WorkId 35152)
  7. Dylematy ekonomiczne gier społecznościowych / Agnieszka Szewczyk. // Transformacje. 2015, nr 1-2 (84-85), s.197-221 (WorkId 11863)
  8. E-learning studentów na przykładzie uczelni wyższych w Szczecinie / Agnieszka Szewczyk. // Dydaktyka informatyki. 2018, 13, s.91-104 DOI: 10.15584/di.2018.13.12 (WorkId 19764)
  9. E-trade of food products on the example of selected e-shops / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2013, nr 32, s.93-106 (WorkId 8730)
  10. Gry społecznościowe i sieciowe źródłem dochodów w Internecie / Agnieszka Szewczyk. // Transformacje. 2016, nr 1-2, s.249-267 DOI: 10.7206/tr.1230-0292.16 (WorkId 13846)
  11. Jak oswoić osobę starszą z komputerem - aspekty dydaktyczne i psychologiczne / Agnieszka Szewczyk, Justyna Wnuk. // Dydaktyka informatyki. 2015, nr 10, s.20-28 DOI: 10.5584/di.2015.10.3 (WorkId 11302)
  12. Jakość stron internetowych dotyczących gier komputerowych / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 1 (39), s.121-135 DOI: 10.18276/si.2016.39-11 (WorkId 13876)
  13. Marketing internetowy w mediach społecznościowych / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2015, nr 36, s.119-133 DOI: 10.18276/si.2015.36-09 (WorkId 10947)
  14. Measuring crowdfunding attribute values on the example of the USA / Agnieszka Szewczyk. // Procedia Computer Science. 2022, Vol. 207, s.186-194 DOI: 10.1016/j.procs.2022.09.051 (WorkId 32607)
  15. Measuring the impact of ICT on society : methodological aspects / Agnieszka Szewczyk. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.3165-3175 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.089 (WorkId 27968)
  16. Media społecznościowe - wybrane aspekty ekonomiczne / Agnieszka Szewczyk. // Transformacje. 2014, nr 1-2 (80-81), s.278-298 (WorkId 9671)
  17. Oczekiwania fanów elektronicznej rozrywki wobec grafiki w grach komputerowych / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 2 (40), s.71-85 DOI: 10.18276/si.2016.40-07 (WorkId 13838)
  18. Piractwo komputerowe : analiza zjawiska w świetle badań ankietowych / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2013, nr 33, s.125-155 (WorkId 9684)
  19. Rachunkowość w wycenie wartości lasu w parkach narodowych : współczesne dylematy / Piotr Szczypa, Agnieszka Szewczyk. // Acta Scientiarum Polonorum. Silvarum Colendarum Ratio et Industria Lignaria. 2015, 14 (2), s.161-168 DOI: 10.17306/J.AFW.2015.2.15 (WorkId 11449)
  20. Seniorzy i osoby niepełnosprawne w społeczeństwie informacyjnym : dostępność stron internetowych / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2017, nr 2 (44), s.43-61 DOI: 10.18276/si.2017.44-05 (WorkId 17181)
  21. Shop of E-Commerce : Analysis of the Problem / Agnieszka Szewczyk. // Transformacje. 2013, nr 3-4, s.34-54 (WorkId 9164)
  22. Social energy as the driving force behind crowdfunding : analysis and classification of selected attributes / Agnieszka Szewczyk, Zbigniew Stempnakowski. // Energies. 2021, vol. 14 iss. 19 DOI: 10.3390/en14196062 (WorkId 27839)
  23. Social financing : capital for projects of the example of crowdfunding platforms in Poland / Agnieszka Szewczyk. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2019, nr 55, s.111-125 DOI: 10.18276/sip.2019.55-10 (WorkId 22688)
  24. Systemy Wspomagania Decyzji doboru typu dostępu do sieci komputerowej w firmie / Agnieszka Szewczyk. // Informatyka Ekonomiczna. 2014, nr 1 (31), s.271-287 DOI: 10.15611/ie2014.1.21 (WorkId 9361)
  25. Szczecińska Szkoła Informatyki w Zarządzaniu / Zdzisław Szyjewski, Agnieszka Szewczyk. // Przegląd Organizacji. 2022, , s.39-48 DOI: 10.33141/po.2022.08.05 (WorkId 33595)
  26. Usability of internet shops quoting the example of e-pharmacies / Agnieszka Szewczyk. // Studia i Materiały Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Wiedzą. 2014, T. 72, s.69-78 (WorkId 10048)
  27. Wykorzystanie aplikacji mobilnych mediów społecznościowych / Agnieszka Szewczyk. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2018, nr 54/2, s.127-145 DOI: 10.18276/sip.2018.54/2-09 (WorkId 21700)
  28. Znajomość e-usług prawnych w Polsce na przykładzie badań ankietowych / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 3 (41), s.69-78 DOI: 10.18276/si.2016.41-06 (WorkId 13984)
  29. Chmury nad e-biznesem / [red. nauk. Agnieszka Szewczyk, Grzegorz Wojarnik]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014 (WorkId 14201)
  30. Computer science : methods, models, applications / [red. nauk. Agnieszka Szewczyk, Ewa Krok]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013 (WorkId 14206)
  31. Cyfryzacja w społeczeństwie informacyjnym / redaktorzy naukowi: Agnieszka Szewczyk, Grzegorz Wojarnik. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 (WorkId 17044)
  32. Dobre nowiny czyli Niewymyślone zdarzenia z Internetem w tle / Agnieszka Szewczyk. - Pelplin : Wydawnictwo "Bernardinum", 2013 (WorkId 82)
  33. Dylematy Homo Oeconomicus czyli co jest zyskiem, a co stratą / Agnieszka Szewczyk. - Pelplin : Wydawnictwo "Bernardinum", 2023 (WorkId 33963)
  34. Ekonomia dzielenia się informacją, czyli jaką moc ma słowo / Agnieszka Szewczyk. - Pelplin : Wydawnictwo "Bernardinum", 2019 (WorkId 22727)
  35. Meandry pracy czyli kalejdoskop wydarzeń / Agnieszka Szewczyk. - Pelplin : Wydawnictwo "Bernardinum", 2021 (WorkId 27680)
  36. Morze ubóstwa czyli fenomen daru / Agnieszka Szewczyk. - Pelplin : Wydawnictwo "Bernardinum", 2020 (WorkId 24698)
  37. Problemy społeczeństwa informacyjnego - realne przestępstwa w wirtualnym świecie / red nauk. Agnieszka Szewczyk, Grzegorz Wojarnik. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013 (WorkId 14195)
  38. Rozrywka i kultura w internecie, metody i technologie / [redakcja naukowa Agnieszka Szewczyk, Ewa Krok]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016 (WorkId 1003)
  39. Społeczeństwo informacyjne oraz informacja publiczna w gospodarce cyfrowej / [redaktorzy naukowi Agnieszka Szewczyk, Grzegorz Wojarnik]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2015 (WorkId 14222)
  40. Świat wartości czyli ekonomia to nie wszystko / Agnieszka Szewczyk. - Pelplin : Wydawnictwo "Bernardinum", 2022 (WorkId 32138)
  41. Współczesna informatyka w teorii i praktyce / [redaktorzy naukowi Agnieszka Szewczyk, Małgorzata Łatuszyńska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2015 (WorkId 14221)
  42. Współczesna informatyka w teorii i praktyce / [redaktorzy naukowi Agnieszka Szewczyk, Grzegorz Wojarnik]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016 (WorkId 1002)
  43. Zarządzanie czasem, czyli co jest w życiu najważniejsze / Agnieszka Szewczyk. - Pelplin : Wydawnictwo Bernardinum, 2015 (WorkId 489)
  44. Zarządzanie finansami czyli ile kosztuje bilet do nieba / Agnieszka Szewczyk. - Pelplin : Bernardinum, 2016 (WorkId 995)
  45. Zarządzanie problemami czyli recepty na wirusy naszych czasów / Agnieszka Szewczyk. - Pelplin : Wydawnictwo "Bernardinum", 2018 (WorkId 19674)
  46. Zarządzanie przez miłość czyli Ekonomia dobra / Agnieszka Szewczyk. - Szczecin : Wydawnictwo Hogben, 2013 (WorkId 81)
  47. Zarządzanie wiedzą czyli ekonomia szczęścia / Agnieszka Szewczyk. - Pelplin : Wydawnictwo "Bernardinum", 2017 (WorkId 17041)
  48. Zarządzanie zmianami : zacznij od siebie / Agnieszka Szewczyk. - Szczecin : Wydawnictwo Hogben, 2014 (WorkId 209)
  49. Zarządzanie, ekonomia i finanse wobec wyzwań zinformatyzowanego świata / redakcja Zygmunt Drążek, Tomasz M.Komorowski, ; [aut. : Mirela Romanowska, Edyta Mioduchowska-Jaroszewicz, Nikolina Baran, Ewa Bijak, Andrzej Bździuch, Patrycja Dobrska, Daniel Dudas, Michał Horodeczny, Sara Pilecka, Karolina Pytel, Agnieszka Szewczyk, Grzegorz Wojarnik, Henryk Marjak, Piotr Ogonowski, Zygmunt Drążek, Magdalena Kotnis, Marcin W. Mastalerz, Zbigniew Frąckiewicz, Piotr Niemcewicz, Witold Bartkiewicz, Bożena E. Matusiak, Jolanta Sala, Halina Tańska, Katarzyna Lange-Sadzińska, Jarosław Zajdel]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 25681)
  50. Zastosowania informatyki w gospodarce oraz społeczeństwie informacyjnym / [redaktorzy naukowi Agnieszka Szewczyk, Grzegorz Wojarnik]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2015 (WorkId 14218)
  51. Zastosowanie informatyki w e-gospodarce : rozwiązania, narzędzia, metody / [red. nauk. Agnieszka Szewczyk, Grzegorz Wojarnik]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014 (WorkId 14209)
  52. Agencje interaktywne : analiza z punktu widzenia przedsiębiorcy i indywidualnego użytkownika Internetu / Agnieszka Szewczyk. - // W: Metody w badaniach naukowych : wybrane problemy i zastosowania / red. nauk. Barbara Królikowska, Małgorzata Łatuszyńska. - Warszawa : Polskie Towarzystwo Informatyczne, 2016 (WorkId 7990)
  53. Dylematy doboru mierników stopnia rozwoju społeczeństwa informacyjnego / Agnieszka Szewczyk. - // W: Zarządzanie, ekonomia i finanse wobec wyzwań zinformatyzowanego świata / redakcja Zygmunt Drążek, Tomasz M.Komorowski, ; [aut. : Mirela Romanowska, Edyta Mioduchowska-Jaroszewicz, Nikolina Baran, Ewa Bijak, Andrzej Bździuch, Patrycja Dobrska, Daniel Dudas, Michał Horodeczny, Sara Pilecka, Karolina Pytel, Agnieszka Szewczyk, Grzegorz Wojarnik, Henryk Marjak, Piotr Ogonowski, Zygmunt Drążek, Magdalena Kotnis, Marcin W. Mastalerz, Zbigniew Frąckiewicz, Piotr Niemcewicz, Witold Bartkiewicz, Bożena E. Matusiak, Jolanta Sala, Halina Tańska, Katarzyna Lange-Sadzińska, Jarosław Zajdel]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 25460)
  54. Dziecko w sieci i pornografia : kuszenie i bezsilność / Agnieszka Szewczyk. - // W: Potencjały i relacje sił w cyfrowym społeczeństwie wiedzy / red. nauk. Lech W.Zacher.. - Warszawa : Poltext, 2018 (WorkId 17085)
  55. Naruszenie praw autorskich i patentów : analiza problemu w firmach województwa zachodniopomorskiego / Agnieszka Szewczyk. - // W: Informatyka w zarządzaniu / [Red. A.Marciniak, M.Morzy ].. - Poznań-Warszawa : Wydaw. Nakom, 2014 (WorkId 2832)
  56. The impact of information technologies on reducing poverty in the context of COVID-19 / Agnieszka Szewczyk. - // W: Sustainable economic development and advancing education excellence in the era of global pandemic : proceedings of the 36th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 4-5 November 2020, Granada, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2020 (WorkId 26406)
  57. The role of information in the process of unemployment reduction / Agnieszka Szewczyk. - // W: Education excellence and innovation management : a 2025 Vision to sustain economic development during global challenges : Proceedings of the 35th International Business Information Management Association Conference (IBIMA) 1-2 April 2020 Seville, Spain / editor Khalid S.Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2020 (WorkId 24905)
  58. Wpływ internetu na rynek muzyczny / Agnieszka Szewczyk. - // W: Nie-bezpieczny świat / [Red. nauk. P.Sienkiewicz, H.Świeboda., E.Szczepaniuk ].. - Warszawa : Wydawnictwo Akademii Obrony Narodowej, 2015 (WorkId 4231)