Agencje interaktywne : analiza z punktu widzenia przedsiębiorcy i indywidualnego użytkownika Internetu

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Agencje interaktywne
Podtytuł
analiza z punktu widzenia przedsiębiorcy i indywidualnego użytkownika Internetu
Odpowiedzialność
Agnieszka Szewczyk
Twórcy
  • Szewczyk Agnieszka ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Społeczeństwa Informacyjnego
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2016
Objętość
1,1 (arkuszy wydawniczych), 30 (stron).
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Metody w badaniach naukowych : wybrane problemy i zastosowania / red. nauk. Barbara Królikowska, Małgorzata Łatuszyńska. - Warszawa : Polskie Towarzystwo Informatyczne, 2016
Strony: 27-56
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2017-02-10
WorkId
7990

Lista publikacji