"Cyfrowa szkoła" : skok w przyszłość dydaktyki
Artykuł - publikacja recenzowana
- Tytuł
- "Cyfrowa szkoła"
- Podtytuł
- skok w przyszłość dydaktyki
- Odpowiedzialność
- Agnieszka Szewczyk
- Twórcy
-
-
Szewczyk Agnieszka
( Autor
)
5.1
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Społeczeństwa Informacyjnego
-
Szewczyk Agnieszka
( Autor
)
5.1
- Sumy twórców
- 1 autorów
- Dane z Ustawy 2.0 (punktacja zgodna z ewaluacją 2021). Więcej informacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis 0000-0002-3050-4192 5.1 7 1 1 7,00 1,0000 7,0000 Art. - Gł. język publikacji
- Polski
- Data publikacji
- 2017
- Objętość
- 0,8 (arkuszy wydawniczych), 16 (stron).
- Identyfikator DOI
- 10.15584/di.2017.12.11
- Adres URL
- http://www.di.univ.rzeszow.pl/Dydaktyka_informatyki_12_2017.pdf
- Uwaga ogólna
- Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
- Cechy publikacji
-
- Artykuł przeglądowy
- OpenAccess
- Dane OpenAccess
-
CC_BY_NC_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_REPOSITORY - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2017-06-07 - Data udostępnienia - Słowa kluczowe
- Czasopismo
-
Dydaktyka informatyki
( ISSN 2083-3156 eISSN 2543-9847 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: nr 12
Strony: 94-109
Streszczenie
Artykuł ukazuje ideę „Cyfrowej Szkoły” poprzez porównanie jej z placówką tradycyjną. Za-warto w nim korzyści i zagrożenia tej nowej formy nauczania, porównanie kosztów przedsięwzię-cia oraz wyniki badań opinii uczniów i nauczycieli w wybranej „Cyfrowej Szkole”.
The article presents the idea of the „Digital School” by the comparison with the traditional school. The article describes the benefits and risks of this new form of teaching. In it are presented the costs of the „Digital School” project and the results of opinion surveys of students and teach-ers in the selected „Digital School”.