"Cyfrowa szkoła" : skok w przyszłość dydaktyki

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
"Cyfrowa szkoła"
Podtytuł
skok w przyszłość dydaktyki
Odpowiedzialność
Agnieszka Szewczyk
Twórcy
  • Szewczyk Agnieszka ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Społeczeństwa Informacyjnego
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-3050-4192 5.1 7 1 1 7,00 1,0000 7,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2017
Objętość
0,8 (arkuszy wydawniczych), 16 (stron).
Identyfikator DOI
10.15584/di.2017.12.11
Adres URL
http://www.di.univ.rzeszow.pl/Dydaktyka_informatyki_12_2017.pdf
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Artykuł przeglądowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_NC_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_REPOSITORY - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2017-06-07 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Dydaktyka informatyki
( ISSN 2083-3156 eISSN 2543-9847 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 12
Strony: 94-109
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-02-08
PBN
Wyświetl
WorkId
17182

Abstrakt

pl

Artykuł ukazuje ideę „Cyfrowej Szkoły” poprzez porównanie jej z placówką tradycyjną. Za-warto w nim korzyści i zagrożenia tej nowej formy nauczania, porównanie kosztów przedsięwzię-cia oraz wyniki badań opinii uczniów i nauczycieli w wybranej „Cyfrowej Szkole”.

en

The article presents the idea of the „Digital School” by the comparison with the traditional school. The article describes the benefits and risks of this new form of teaching. In it are presented the costs of the „Digital School” project and the results of opinion surveys of students and teach-ers in the selected „Digital School”.

Lista publikacji