E-learning studentów na przykładzie uczelni wyższych w Szczecinie

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
E-learning studentów na przykładzie uczelni wyższych w Szczecinie
Odpowiedzialność
Agnieszka Szewczyk
Twórcy
  • Szewczyk Agnieszka ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Społeczeństwa Informacyjnego
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-3050-4192 5.1 7 1 1 7,00 1,0000 7,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2018
Objętość
0,5 (arkuszy wydawniczych), 14 (stron).
Identyfikator DOI
10.15584/di.2018.13.12
Adres URL
http://www.di.univ.rzeszow.pl/Dydaktyka_informatyki_13_2018.pdf
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Uwaga ogólna
ISBN 978-83-7996-578-6.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Dydaktyka informatyki
( ISSN 2083-3156 eISSN 2543-9847 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 13
Strony: 91-104
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-11-19
PBN
Wyświetl
WorkId
19764

Abstrakt

pl

Artykuł zwraca uwagę na stosunkowo nową formę dydaktyki, jaką jest nauczanie na odległość – tzw. e-learning. Zawarto w nim podstawowe informacje o istocie tej techniki dydaktyki i podano jej zalety oraz wady. Zaprezentowano również stan zaawansowania prac i plany w zakresie wdrażania platformy edukacyjnej e-learningu w szczecińskich uczelniach wyższych.

en

The article draws attention to the relatively new form of didactics which is distance learning – the so-called e-learning. The article contains basic information about the essence of this didactics technique and its advantages and disadvantages. The article also presents the state of progress of works and plans for implementing the e-learning educational format in Szczecin's universities.

Lista publikacji