Artykuły w czasopiśmie "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu"

  1. Budowanie relacji miasta ze studentami na przykładzie Szczecina / Urszula Chrąchol-Barczyk. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 4(45), s.39-47 DOI: 10.18276/miz.2016.45-03 (WorkId 12809)
  2. Jakość usług i metody jej pomiaru / Urszula Chrąchol, Kamila Peszko. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2015, nr 37, s.33-44 (WorkId 10736)
  3. Komunikacja indywidualna i zadowolenie klienta jako wybrane elementy budowania relacji / Urszula Chrąchol. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 32, s.147-158 (WorkId 11763)
  4. Logistics customer service on the example of courier companies / Agnieszka Matuszczak, Urszula Chrąchol-Barczyk. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 5(46), s.57-65 DOI: 10.18276/miz.2016.46-06 (WorkId 13579)
  5. Logistics customer service on the example of courier companies / Agnieszka Matuszczak, Urszula Chrąchol-Barczyk. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 5, s.57-65 DOI: 10.18276/miz.2016.46-06 (WorkId 14715)
  6. Rentowność relacji jako czynnik budowania związków firmy z klientem / Urszula Chrąchol. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2014, nr 33, s.9-20 (WorkId 11775)