Wszystkie publikacje z cechą "Oryginalny artykuł naukowy"

  1. Applications of Psychology in the Analysis of Consumer Behaviour : Selected Issues / Katarzyna Włodarczyk. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2023, , s.142-152 DOI: 10.15611/pn.2023.3.13 (WorkId 34604)
  2. Aspiracje edukacyjne Polaków w latach 2010-2017 / Katarzyna Włodarczyk. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2018, nr 51/2, s.283-293 DOI: 10.18276/sip.2018.51/2-24 (WorkId 20906)
  3. Aspiracje zawodowe młodych osób na polskim rynku pracy / Katarzyna Włodarczyk, Joanna Sikorska. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2017, nr 310, s.201-214 (WorkId 15389)
  4. Globalizacja a patriotyzm ekonomiczny polskich konsumentów / Katarzyna Włodarczyk. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2015, nr 214, s.64-75 (WorkId 10995)
  5. Implementation of sustainable development goals at a manufacturing enterprise through RES energy optymalisation : case study of Northwood company / Katarzyna Włodarczyk, Agata Górska. // Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Seria Organizacja i Zarządzanie = Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization and Management Series. 2024, , s.635-647 DOI: 10.29119/1641-3466.2024.194.38 (WorkId 37304)
  6. Influencer marketing in brand competitiveness building (case of Baltic Natur Park) / Katarzyna Włodarczyk, Agata Górska. // Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Seria Organizacja i Zarządzanie = Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization and Management Series. 2023, , s.403-416 DOI: 10.29119/1641-3466.2023.174.28 (WorkId 34579)
  7. Is the shopping list a guarantee for rational consumer behaviour? / Kamila Słupińska, Katarzyna Włodarczyk, Mariusz Borawski, Patryk Wlekły. // Human Technology. 2023, , s.267-296 DOI: 10.14254/1795-6889.2022.18-3.5 (WorkId 33115)
  8. Konsumpcja kolaboratywna w dobie globalizacji konsumpcji / Katarzyna Włodarczyk. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2018, nr 530, s.26-36 DOI: 10.15611/pn.2018.530.02 (WorkId 21294)
  9. Migration and sustainable development : the use of Ukrainian workers’ potential on the Polish labour market / Katarzyna Wlodarczyk. // European Research Studies Journal. 2021, vol. 24 special issue 3, s.28-49 DOI: 10.35808/ersj/2413 (WorkId 28334)
  10. Młode pokolenia na rynku pracy w Polsce / Katarzyna Włodarczyk. // Marketing i Rynek. 2016, r. 23 nr 3, s.1038-1048 (WorkId 11859)
  11. Przejawy globalizacji konsumpcji w życiu codziennym Polaków - homogenizacja / Katarzyna Włodarczyk. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2016, nr 254, s.265-274 (WorkId 12187)
  12. Przykład dobrej praktyki dla wsparcia pokolenia Y na rynku pracy / Katarzyna Włodarczyk, Joanna Sikorska. // Marketing i Rynek. 2017, nr 4, s.420-428 (WorkId 14749)
  13. Quality of urban life in Poland / Katarzyna Włodarczyk. // Journal of International Studies. 2015, vol. 8 no. 2, s.155-163 DOI: 10.14254/2071-8330.2015/8-2/13 (WorkId 10993)
  14. Serwicyzacja konsumpcji w polskich gospodarstwach domowych / Katarzyna Włodarczyk. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2016, nr 449, s.699-708 DOI: 10.15611/pn.2016.449.61 (WorkId 14032)
  15. The Human Resources Management System in Slovakia and Poland : Chosen Aspects / Sandra Misiak-Kwit, Katarzyna Włodarczyk, Ewa Mazur-Wierzbicka, Lukáš Smerek, Jozef Ďurian. // European Research Studies Journal. 2023, Vol. 26 Issue 1, s.20-39 DOI: 10.35808/ersj/3094 (WorkId 33540)
  16. The idea of sustainable development and sustainable fashion in the light of buyers' opinions / Katarzyna Włodarczyk, Agata Górska. // Marketing i Rynek. 2024, , s.41-48 DOI: 10.33226/1231-7853.2024.1.4 (WorkId 36240)
  17. The implementation of personnel processes in Poland and Slovakia / Milota Vetráková, Lukáš Smerek, Katarzyna Włodarczyk, Ewa Mazur-Wierzbicka, Sandra Misiak-Kwit. // Entrepreneurship and Sustainability Issues. 2021, vol. 8 no. 4, s.148-163 DOI: 10.9770/jesi.2021.8.4(8) (WorkId 27137)
  18. Trends of evolution in consumer behavior in the contemporary world / Katarzyna Włodarczyk. // Problemy Zarządzania. 2021, vol. 19 no. 1 (91), s.39-50 (WorkId 28163)
  19. Wirtualizacja konsumpcji polskiego społeczeństwa / Katarzyna Włodarczyk. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2015, nr 414, s.237-249 DOI: 10.15611/pn.2015.414.18 (WorkId 14033)
  20. Wizualne aspekty komunikacji marki z klientami (na przykładzie marki Piwo Rewalskie) / Katarzyna Włodarczyk, Agata Górska. // Media Biznes Kultura. 2022, nr 2(13), s.167-184 DOI: 10.4467/25442554.MBK.22.022.17108 (WorkId 33530)
  21. Wybrane procesy zarządzania personelem w polskich i słowackich organizacjach / Katarzyna Włodarczyk, Sandra Misiak-Kwit, Ewa Mazur-Wierzbicka. // Zeszyty Naukowe Wydziału Zarządzania GWSH. 2022, , s.51-60 DOI: 10.53259/2022.19.05 (WorkId 33710)
  22. Zdrowotne i środowiskowe uwarunkowania decyzji konsumentów a tendencje rozwoju spożycia artykułów rybnych / Renata Knap, Katarzyna Włodarczyk. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 43/3, s.165-175 DOI: 10.18276/sip.2016.43/3-15 (WorkId 13325)
  23. Zmiany w zachowaniach konsumenckich osób starszych w trakcie pandemii COVID-19 w świetle analizy trendów konsumenckich / Katarzyna Włodarczyk. // Marketing i Rynek. 2022, , s.3-14 DOI: 10.33226/1231-7853.2022.9.1 (WorkId 32638)