The idea of sustainable development and sustainable fashion in the light of buyers' opinions

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
The idea of sustainable development and sustainable fashion in the light of buyers' opinions
Odpowiedzialność
Katarzyna Włodarczyk, Agata Górska
Twórcy
Sumy twórców
2 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-6020-8378 5.6 40 1 2 28,28 0,7071 28,2840 Art.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2024
Objętość
0,5 (arkuszy wydawniczych), 8 (stron).
Identyfikator DOI
10.33226/1231-7853.2024.1.4
Adres URL
https://www.pwe.com.pl/czasopisma/marketing-i-rynek/the-idea-of-sustainable-development-and-sustainable-fashion-in-the-light-of-buyers-opinions,a1725086347
Adres URL
https://www.pwe.com.pl/czasopisma/marketing-i-rynek/numery-czasopisma/marketing-i-rynek-012024,p1494861603
Uwaga ogólna
W archiwum dostępne są pełne wersje artykułów online i do pobrania 6 miesięcy po ukazaniu się numeru w wersji papierowej (na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL).
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AFTER_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2024-07 - Data udostępnienia 6 - Miesięcy od opublikowania,
Słowa kluczowe
Czasopismo
Marketing i Rynek
( ISSN 1231-7853 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 31 zeszyt 1
Strony: 41-48
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2024-04-27
WorkId
36240

Lista publikacji