Differences and similarities in approach to sustainable marketing tools used by SMEs in the food & drink sector in selected European countries

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Differences and similarities in approach to sustainable marketing tools used by SMEs in the food & drink sector in selected European countries
Odpowiedzialność
Edyta Rudawska, Ewa Putek-Szeląg, Ulf Leusmann
Twórcy
  • Rudawska Edyta ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Marketingu - Katedra Organizacji i Zarządz
  • Putek-Szeląg Ewa ( Autor ) 5.1
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Ekonometrii i Statystyki - Katedra Ekonometrii
  • Leusmann Ulf ( Autor )
Sumy twórców
3 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-0364-615X 5.1 13 1 3 4,33 0,3333 4,3329 Art.
0000-0003-4486-9456 5.6 13 1 3 4,33 0,3333 4,3329 Art.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2018
Objętość
0,78 (arkuszy wydawniczych), 7 (stron).
Adres URL
https://przegladorganizacji.pl/plik/5e09249796fe9/po.2018.05.04.pdf
Uwaga ogólna
Elektronicznie dostępny jest tylko abstrakt, dostęp do pełnego tekstu płatny.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Przegląd Organizacji
( ISSN 0137-7221 eISSN 2545-2622 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 5
Strony: 28-34
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2019-01-16
PBN
Wyświetl
WorkId
20930

Lista publikacji