Promocja wysoko skategoryzowanych obiektów hotelarskich przy wykorzystaniu narzędzia sponsoringu mediów

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Promocja wysoko skategoryzowanych obiektów hotelarskich przy wykorzystaniu narzędzia sponsoringu mediów
Odpowiedzialność
Marta Sidorkiewicz
Twórcy
  • Sidorkiewicz Marta ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Zarządzania Turystyką
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-7559-7794 5.6 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2017
Objętość
12 (stron).
Szacowana objętość
0,75 (arkuszy wydawniczych)
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Trendy w turystyce / redakcja naukowa Elżbieta Biernat, Ewa Dziedzic.. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH - Szkoła Główna Handlowa, 2017
Strony: 63-74
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2017-07-20
PBN
Wyświetl
WorkId
15163

Lista publikacji