Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta
Książka - publikacja recenzowana
Abstrakt
en
Monografia „Kreatywność i jakość w aspekcie budowania wartości dla klienta" została poświęcona zagadnieniom budowania wartości dla klienta oraz szczególnej roli kreatywności i jakości w tym procesie. Jest to opracowanie o charakterze teoretyczno-implikacyjnym. Traktuje o najistotniejszych kwestiach dotyczących wartości klienta oraz jego obsługi, a także kreatywności i jakości. Zaprezentowane w monografii zagadnienia prezentowane są dwustronnie − z uwzględnieniem perspektywy klienta i przedsiębiorstwa. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: • Co to jest wartość dla klienta? • Co wpływa na wartość dla klienta? • W jaki sposób w przedsiębiorstwie budować wartość dla klienta? • Na ile kreatywność i jakość wpływa na tworzenie wartości dla klienta? • Jak należy rozumieć produkt kreatywny? Publikacja stanowi materiał zarówno naukowy, jak i dydaktyczny dla osób interesujących się prezentowanymi w niej zagadnieniami. Monografia może być również przydatna dla właścicieli przedsiębiorstw zainteresowanych tą problematyką.