Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

Książka - publikacja recenzowana


Tytuł
Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta
Odpowiedzialność
Justyna Majchrzak-Lepczyk, Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół
Twórcy
Sumy twórców
3 autorów 0 redaktorów.
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-4675-2182 5.6 120 ( 80 ) 1 3 69,29 0,5774 69,2880 Aut. mon.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2021
Objętość
12 (arkuszy wydawniczych), 162 (stron).
Opis fizyczny
24 cm
Finansowanie
Cechy publikacji
  • Monografia naukowa
  • Monografia autorska
Poświadczenie recenzowania
W publikacji
Słowa kluczowe
Numery ISBN
978-83-8102-324-5 CeDeWu (Poziom 1 )
Wydawca
CeDeWu
Miejsce wydania
Warszawa
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-10-17
PBN
Wyświetl
WorkId
28229

Abstrakt

en

Monografia „Kreatywność i jakość w aspekcie budowania wartości dla klienta" została poświęcona zagadnieniom budowania wartości dla klienta oraz szczególnej roli kreatywności i jakości w tym procesie. Jest to opracowanie o charakterze teoretyczno-implikacyjnym. Traktuje o najistotniejszych kwestiach dotyczących wartości klienta oraz jego obsługi, a także kreatywności i jakości. Zaprezentowane w monografii zagadnienia prezentowane są dwustronnie − z uwzględnieniem perspektywy klienta i przedsiębiorstwa. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: • Co to jest wartość dla klienta? • Co wpływa na wartość dla klienta? • W jaki sposób w przedsiębiorstwie budować wartość dla klienta? • Na ile kreatywność i jakość wpływa na tworzenie wartości dla klienta? • Jak należy rozumieć produkt kreatywny? Publikacja stanowi materiał zarówno naukowy, jak i dydaktyczny dla osób interesujących się prezentowanymi w niej zagadnieniami. Monografia może być również przydatna dla właścicieli przedsiębiorstw zainteresowanych tą problematyką.

Lista publikacji