Marketing i Rynek
r. 21 nr 8 - zeszyt czasopisma
- Czasopismo
- Marketing i Rynek
- Rok
- 2014
- Oznaczenie zeszytu
- r. 21 nr 8
Artykuły
- 169-173 Koncepcja więzi relacyjnych w marketingu relacji
- 235-240 Kształcenie akademickie w synergii z biznesem - marketingowe wyzwanie dla uczelni wyższych
- 279-286 Sfera dydaktyki szkół wyższych
- 631-638 Klasyczne i nowoczesne działania marketingowe na rynku usług transportowych
- 638-642 Jakość obsługi klienta na przykładzie usług opieki zdrowotnej
- 682-687 System identyfikacji wizualnej jako element komunikacji marketingowej na przykładzie Szczecina
- 755-760 Budowanie wspólnej marki klastra
- 995-1002 Emocje a satysfakcja klienta na przykładzie klientów JST
- 1015-1020 Postawy i zachowania konsumentów wobec problemów z gospodarowaniem czasem
- 1068-1074 Oczekiwania młodych nabywców w stosunku do oferty sklepów internetowych
- 1147-1155 Zachowania oszczędnościowe Polaków na tle wybranych krajów Unii Europejskiej
- 1191-1198 Analiza satysfakcji „młodych dorosłych” z zakupów dokonywanych w Internecie
- 1268-1278 Zachowania konsumpcyjne Europejczyków na rynku napojów w świetle wyników badań
- 1299-1304 Zmiany w konsumpcji gospodarstw domowych na przestrzeni lat