5.9 |
120 |
1 |
1 |
120,00 |
1,0000 |
120,0000 |
Aut. mon. |
Doświadczenia zaufania osób z głębszym stopniem niepełnosprawności intelektualnej : szkice praktyk / Teresa Żółkowska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, 2019 |
5.9 |
70 |
1 |
2 |
49,50 |
0,7071 |
49,4970 |
Art. |
Trust is knowing that : The subjective meanings and senses of experience-based foundations of trust of students with intellectual disabilities / Teresa Żółkowska, Karolina Kaliszewska. // International Journal of Special Education. 2021, 36 (1), s.121-128 DOI: 10.52291/ijse.2021.36.12 |
5.9 |
40 |
1 |
1 |
40,00 |
1,0000 |
40,0000 |
Art. |
Rozumienie prawa przez osoby z lekką niepełnosprawnością intelektualną / Teresa Żółkowska. // Człowiek-Niepełnosprawność-Społeczeństwo. 2020, nr 1 (47), s.37-69 |
5.9 |
20 |
1 |
1 |
20,00 |
1,0000 |
20,0000 |
aut. roz. |
Wykluczony / Teresa Żółkowska. - // W: Pedagogika, niepełnosprawność, edukacja : ku szerokim przestrzeniom rozwoju pedagogiki specjalnej : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Franciszkowi Wojciechowskiemu z okazji siedemdziesiątych urodzin / [redaktor Dorota Węgierska ; recenzent dr hab. Józef Binnebesel prof. UMK w Toruniu].. - Kraków] : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2019 |
5.9 |
20 |
1 |
1 |
20,00 |
1,0000 |
20,0000 |
Art., rec. (50%) |
Joanna Głodkowska (red. nauk.): Dydaktyka specjalna. T. 1. W horyzoncie znaczeń, koncepcji i praktyki pedagogicznej. T. 2. Od konstruktów teoretycznych do modeli badawczych - recenzja / Teresa Żółkowska. // Szkoła Specjalna. 2021, nr 3, s.237-247 |
5.9 |
20 |
1 |
1 |
20,00 |
1,0000 |
20,0000 |
aut. roz. |
Teoretyczne konteksty pedagogiki specjalnej / Teresa Żółkowska. - // W: Pedagogika specjalna - poszukiwania / red. Irena Ramik-Mażewska.. - Poznań : Wydawnictwo Rys, 2021 |
5.9 |
20 |
1 |
2 |
14,14 |
0,7071 |
14,1420 |
aut. roz. |
Rozumienie prawa przez osoby z niepełnosprawnością intelektualną / Karolina Kaliszewska, Teresa Żółkowska. - // W: Od integracji do inkluzji : 30 lat pedagogiki integracyjnej : idea i rzeczywistość. T. 1 / red. nauk. Ewa M. Kulesza, Danuta Al-Khamisy, Paulina Zalewska.. - Warszawa : Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, 2021 |
5.9 |
20 |
1 |
2 |
14,14 |
0,7071 |
14,1420 |
aut. roz. |
Dyskurs wiedzy-władzy przestrzenią niepełnosprawności / Karolina Kaliszewska, Teresa Żółkowska. - // W: Problematyczność inkluzji społecznej i edukacyjnej osób z niepełnosprawnościami i o szczególnych potrzebach / red.nauk. Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk.. - Zielona Góra : Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2020 |
5.9 |
20 |
1 |
2 |
14,14 |
0,7071 |
14,1420 |
aut. roz. |
Poczucie jakości życia w kontekście indywidualnego wsparcia osób z niepełnosprawnością intelektualną : przykład konceptualizacji badań / Teresa Żółkowska, Tomasz Parafiniuk. - // W: Pedagogika specjalna - poszukiwania / red. Irena Ramik-Mażewska.. - Poznań : Wydawnictwo Rys, 2021 |
5.9 |
11 |
1 |
1 |
11,00 |
1,0000 |
11,0000 |
Art. |
Posthumanizm : niepełnosprawność / Teresa Żółkowska. // Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej. 2018, nr 32, s.27-38 |
5.9 |
20 |
1 |
2 |
10,00 |
0,5000 |
10,0000 |
Art. |
The selected premises for the reconfiguration of the disability model : the posthumanist perspective / Teresa Żółkowska, Karolina Kaliszewska. // Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej. 2019, no. 25, s.55-83 |
5.9 |
9 |
1 |
1 |
9,00 |
1,0000 |
9,0000 |
Art. |
From communication to the humanization of a disabled person / Teresa Żółkowska. // Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej. 2017, no. 16, s.119-131 |