Publikacje punktowane kryteriami Ustawy 2.0

Wydane od roku 2022
Dysc. Pc k m P U Pu Opis Publikacja
5.9 120 1 1 120,00 1,0000 120,0000 Aut. mon. Niepełnosprawność : po/nowoczesne rozważania / Teresa Żółkowska. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2023
5.9 100 1 2 100,00 1,0000 100,0000 Art. Wsparcie uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w edukacji włączającej : wybrane obszary analizy z perspektywy koncepcji Roberta Schalocka / Teresa Żółkowska, Tomasz Parafiniuk. // Roczniki Pedagogiczne. 2023, , s.33-49 DOI: 10.18290/rped23153.3
5.9 100 1 1 100,00 1,0000 100,0000 Art. The Issue of Law in Conversations with People with Intellectual Disabilities / Teresa Żółkowska. // International Journal of Special Education. 2023, , s.1-12 DOI: 10.52291/ijse.2023.38.35
5.9 70 1 2 49,50 0,7071 49,4970 Art. Nowe perspektywy badania niepełnosprawności / Teresa Żółkowska, Karolina Kaliszewska. // Niepełnosprawność i Rehabilitacja. 2022, , s.6-21 DOI: 10.5604/01.3001.0015.8444
5.9 40 1 2 28,28 0,7071 28,2840 Red. mon. Człowiek, społeczeństwo, edukacja : teorie, koncepcje i praktyki. T.1 / Praca pod redakcją naukową Janiny Świrko, Teresy Żółkowskiej.. - wyd.I - Koszalin : Wydawnictwo Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2023
5.9 20 1 2 14,14 0,7071 14,1420 aut. roz. Znaczenie wsparcia społecznego w rozwijaniu aktywności społecznej osób z niepełnosprawnością intelektualną / Teresa Żółkowska, Tomasz Parafiniuk. - // W: Edukacja, komunikacja i dyskursy społeczne : Studia humanistyczne i społeczne / redakcja naukowa dr hab. Zbigniew Danielewicz, prof. PK dr Lucyna Maksymowicz. - Koszalin : Wydawnictwo Politechniki Koszalińskiej, 2023
5.9 20 1 2 14,14 0,7071 14,1420 aut. roz. Neomaterializm (Deleuze'a i Guattariego) jako propozycja perspektywy badań nad niepełnosprawnością / Janina Świrko, Teresa Żółkowska. - // W: Człowiek, społeczeństwo, edukacja : teorie, koncepcje i praktyki. T.1 / Praca pod redakcją naukową Janiny Świrko, Teresy Żółkowskiej.. - wyd.I - Koszalin : Wydawnictwo Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2023
Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów Człowiek, społeczeństwo, edukacja : teorie, koncepcje i praktyki. T.1 / Praca pod redakcją naukową Janiny Świrko, Teresy Żółkowskiej.. - wyd.I - Koszalin : Wydawnictwo Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2023
Wydane do roku 2021
Dysc. Pc k m P U Pu Opis Publikacja
5.9 120 1 1 120,00 1,0000 120,0000 Aut. mon. Doświadczenia zaufania osób z głębszym stopniem niepełnosprawności intelektualnej : szkice praktyk / Teresa Żółkowska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, 2019
5.9 70 1 2 49,50 0,7071 49,4970 Art. Trust is knowing that : The subjective meanings and senses of experience-based foundations of trust of students with intellectual disabilities / Teresa Żółkowska, Karolina Kaliszewska. // International Journal of Special Education. 2021, 36 (1), s.121-128 DOI: 10.52291/ijse.2021.36.12
5.9 40 1 1 40,00 1,0000 40,0000 Art. Rozumienie prawa przez osoby z lekką niepełnosprawnością intelektualną / Teresa Żółkowska. // Człowiek-Niepełnosprawność-Społeczeństwo. 2020, nr 1 (47), s.37-69
5.9 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz. Wykluczony / Teresa Żółkowska. - // W: Pedagogika, niepełnosprawność, edukacja : ku szerokim przestrzeniom rozwoju pedagogiki specjalnej : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Franciszkowi Wojciechowskiemu z okazji siedemdziesiątych urodzin / [redaktor Dorota Węgierska ; recenzent dr hab. Józef Binnebesel prof. UMK w Toruniu].. - Kraków] : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2019
5.9 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 Art., rec. (50%) Joanna Głodkowska (red. nauk.): Dydaktyka specjalna. T. 1. W horyzoncie znaczeń, koncepcji i praktyki pedagogicznej. T. 2. Od konstruktów teoretycznych do modeli badawczych - recenzja / Teresa Żółkowska. // Szkoła Specjalna. 2021, nr 3, s.237-247
5.9 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz. Teoretyczne konteksty pedagogiki specjalnej / Teresa Żółkowska. - // W: Pedagogika specjalna - poszukiwania / red. Irena Ramik-Mażewska.. - Poznań : Wydawnictwo Rys, 2021
5.9 20 1 2 14,14 0,7071 14,1420 aut. roz. Rozumienie prawa przez osoby z niepełnosprawnością intelektualną / Karolina Kaliszewska, Teresa Żółkowska. - // W: Od integracji do inkluzji : 30 lat pedagogiki integracyjnej : idea i rzeczywistość. T. 1 / red. nauk. Ewa M. Kulesza, Danuta Al-Khamisy, Paulina Zalewska.. - Warszawa : Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, 2021
5.9 20 1 2 14,14 0,7071 14,1420 aut. roz. Dyskurs wiedzy-władzy przestrzenią niepełnosprawności / Karolina Kaliszewska, Teresa Żółkowska. - // W: Problematyczność inkluzji społecznej i edukacyjnej osób z niepełnosprawnościami i o szczególnych potrzebach / red.nauk. Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk.. - Zielona Góra : Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2020
5.9 20 1 2 14,14 0,7071 14,1420 aut. roz. Poczucie jakości życia w kontekście indywidualnego wsparcia osób z niepełnosprawnością intelektualną : przykład konceptualizacji badań / Teresa Żółkowska, Tomasz Parafiniuk. - // W: Pedagogika specjalna - poszukiwania / red. Irena Ramik-Mażewska.. - Poznań : Wydawnictwo Rys, 2021
5.9 11 1 1 11,00 1,0000 11,0000 Art. Posthumanizm : niepełnosprawność / Teresa Żółkowska. // Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej. 2018, nr 32, s.27-38
5.9 20 1 2 10,00 0,5000 10,0000 Art. The selected premises for the reconfiguration of the disability model : the posthumanist perspective / Teresa Żółkowska, Karolina Kaliszewska. // Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej. 2019, no. 25, s.55-83
5.9 9 1 1 9,00 1,0000 9,0000 Art. From communication to the humanization of a disabled person / Teresa Żółkowska. // Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej. 2017, no. 16, s.119-131