Wsparcie uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w edukacji włączającej : wybrane obszary analizy z perspektywy koncepcji Roberta Schalocka

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Wsparcie uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w edukacji włączającej
Podtytuł
wybrane obszary analizy z perspektywy koncepcji Roberta Schalocka
Odpowiedzialność
Teresa Żółkowska, Tomasz Parafiniuk
Twórcy
Sumy twórców
2 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-0922-2710 5.9 100 1 2 100,00 1,0000 100,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2023
Objętość
17 (stron).
Szacowana objętość
1,06 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.18290/rped23153.3
Adres URL
https://czasopisma.tnkul.pl/index.php/rped/article/view/640
Adres URL
https://czasopisma.tnkul.pl/index.php/rped/issue/view/52
Uwaga ogólna
Publikacja jest dostępna w wersji elektronicznej w Open Access na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe (CC BY-NC-ND 4.0).
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_NC_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2023-11-30 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Roczniki Pedagogiczne
( ISSN 2080-850X eISSN 2544-5243 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 15 (51) zeszyt 3
Strony: 33-49
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2023-12-08
PBN
Wyświetl
WorkId
35227

Lista publikacji