Bibliografia US
Trust is knowing that : The subjective meanings and senses of experience-based foundations of trust of students with intellectual disabilities
Artykuł
- publikacja recenzowana
Tytuł
Trust is knowing that
Podtytuł
The subjective meanings and senses of experience-based foundations of trust of students with intellectual disabilities
Odpowiedzialność
Teresa Żółkowska, Karolina Kaliszewska
Twórcy
Sumy twórców
2 autorów
Punktacja publikacji
Osoba
Dysc.
Pc
k
m
P
U
Pu
Opis
0000-0002-3925-8397
5.11
70
1
2
49,50
0,7071
49,4970
Art.
0000-0003-0922-2710
5.9
70
1
2
49,50
0,7071
49,4970
Art.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2021
Objętość
0,5 (arkuszy wydawniczych),
8 (stron).
Identyfikator DOI
10.52291/ijse.2021.36.12
Adres URL
http://www.internationalsped.com/index.php/ijse/article/view/103/31
Adres URL
http://www.internationalsped.com/index.php/ijse 2021-11-12
Uwaga ogólna
OA CC BY.
Uwaga ogólna
Published: 2021-09-01.
Finansowanie
Cechy publikacji
Oryginalny artykuł naukowy
OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OTHER - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
[brak danych] - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
International Journal of Special Education
(
ISSN 0827-3383
eISSN 1917-7844
)
Kraj wydania: Polska
Zeszyt:
36 (1)
Strony: 121-128
Pobierz opis jako:
BibTeX ,
RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-11-11
PBN
Wyświetl
WorkId
28359
Lista publikacji