Trust is knowing that : The subjective meanings and senses of experience-based foundations of trust of students with intellectual disabilities

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Trust is knowing that
Podtytuł
The subjective meanings and senses of experience-based foundations of trust of students with intellectual disabilities
Odpowiedzialność
Teresa Żółkowska, Karolina Kaliszewska
Twórcy
Sumy twórców
2 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-3925-8397 5.11 70 1 2 49,50 0,7071 49,4970 Art.
0000-0003-0922-2710 5.9 70 1 2 49,50 0,7071 49,4970 Art.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2021
Objętość
0,5 (arkuszy wydawniczych), 8 (stron).
Identyfikator DOI
10.52291/ijse.2021.36.12
Adres URL
http://www.internationalsped.com/index.php/ijse/article/view/103/31
Adres URL
http://www.internationalsped.com/index.php/ijse 2021-11-12
Uwaga ogólna
OA CC BY.
Uwaga ogólna
Published: 2021-09-01.
Finansowanie
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OTHER - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
[brak danych] - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
International Journal of Special Education
( ISSN 0827-3383 eISSN 1917-7844 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: 36 (1)
Strony: 121-128
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-11-11
PBN
Wyświetl
WorkId
28359

Lista publikacji