Publikacje z roku 2022

  1. A Story by Academic Teachers About Distance Education in the Time of Lockdown / Oskar Szwabowski, Eunika Baron-Polańczyk, Aleksander Cywiński, Marta Gliniecka, Waldemar Lib, Krzysztof Łuszczek, Lidia Marek, Elżbieta Perzycka, Wojciech Walat, Tomasz Warzecha. // Cultural Studies ↔ Critical Methodologies. 2022, vol. 22 iss. 4, s.396-406 DOI: 10.1177/15327086221094283 (WorkId 31880)
  2. Most frequently asked questions about student learning outcomes in Poland : a Delphi study / Jarek Janio, Aleksander Cywiński, Lidia Marek, Krzysztof Łuszczek, Elżbieta Perzycka, Eunika Baron-Polańczyk, Waldemar Lib, Wojciech Walat, Tomasz Warzocha. // The New Educational Review. 2022, , s.91-101 DOI: 10.15804/tner.22.67.1.07 (WorkId 31870)
  3. Dzienniki z pandemii : autorefleksje nauczycieli akademickich i studentów w kontekście edukacji zdalnej w Polsce / red. nauk. Elżbieta Perzycka, Eunika Baron-Polańczyk, Marta Gliniecka, Waldemar Lib ; [aut.: Elżbieta Perzycka, Lidia Marek, Eunika Baron-Polańczyk, Tomasz Warzocha, Oskar Szwabowski, Krzyszof Łuszczek, Marta Gliniecka, Aleksander Cywiński, Paulina Woźniak-Chojnacka, Wojciech Walat, Colette Szczepaniak, Adrianna Kluczyńska, Patrycja Gunia, Sandra Sajdak, Kamila Potwora, Patrycja Hrycko, Izabela Szaro, Dominika Gruntkowska, Paulina Linkiewicz, Malwina Paszyn]. - Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2022 (WorkId 32452)