FGPE gamification service : a GraphQL service to gamify online education

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
FGPE gamification service
Podtytuł
a GraphQL service to gamify online education
Odpowiedzialność
José Carlos Paiva, Alicja Haraszczuk, Ricardo Queirós, José Paulo Leal, Jakub Swacha, Sokol Kosta
Twórcy
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-2214-6989 5.6 20 1 6 8,16 0,4082 8,1640 aut. roz.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2021
Objętość
0,5 (arkuszy wydawniczych), 10 (stron).
Identyfikator DOI
10.1007/978-3-030-72654-6_46
Adres URL
https://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-030-72654-6_46
Uwaga ogólna
Publikacja z : World Conference on Information Systems and Technologies (WorldCIST 2021), 30 March - 2 April 2021, Terceira Island, Azores, Portugal.
Uwaga ogólna
First online: 29 March 2021.
Uwaga ogólna
Elektronicznie dostępny tylko abstrakt.
Finansowanie
The work described in this paper was done within the Framework for Gamified Programming Education project supported by the European Union’s Erasmus Plus programme. 2018-1-PL01-KA203-050803
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna

Z dokumentu źródłowego:

  • Publikacja konferencyjna
Dane konferencji
Dane konferencji dokumentu źródłowego
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Trends and Applications in Information Systems and Technologies. Vol. 4 / editors Álvaro Rocha, Hojjat Adeli, Gintautas Dzemyda, Fernando Moreira, Ana Maria Ramalho Correia.. - Cham : Springer, 2021
Strony: 480-489
Seria: Advances in Intelligent Systems and Computing 2194-5357 vol. 1368;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-04-27
PBN
Wyświetl
WorkId
26898

Lista publikacji