Do negative emotions in social advertising really work? : confrontation of classic vs. EEG reaction toward advertising that promotes safe driving

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Do negative emotions in social advertising really work?
Podtytuł
confrontation of classic vs. EEG reaction toward advertising that promotes safe driving
Odpowiedzialność
Anna Borawska, Tomasz Oleksy, Dominika Maison
Twórcy
Sumy twórców
3 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-6680-1052 5.6 100 1 3 100,00 1,0000 100,0000 Art.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2020
Objętość
1,6 (arkuszy wydawniczych),
Identyfikator DOI
10.1371/journal.pone.0233036
Adres URL
https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0233036
Adres URL
https://journals.plos.org/plosone/search?filterJournals=PLoSONE&q=vol+15%20 2020-05-19
Uwaga ogólna
Published: May 15, 2020.
Uwaga ogólna
This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution License, which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original author and source are credited.
Finansowanie
Grant Name: National Science Centre Poland DEC-2016/21/B/HS4/03036
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2020-05-15 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
PLOS ONE
( eISSN 1932-6203 )
Kraj wydania: Stany Zjednoczone (United States)
Zeszyt: tom 15
Nr: 0233036
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2020-05-16
PBN
Wyświetl
WorkId
24263

Lista publikacji