Students’ attitude to gamification of education depending on their prior experience
Rozdział - publikacja recenzowana
- Tytuł
- Students’ attitude to gamification of education depending on their prior experience
- Odpowiedzialność
- A. Miluniec, J. Swacha
- Twórcy
-
-
Miluniec Agnieszka
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,Instytut Zarządzania -
Swacha Jakub
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,Instytut Zarządzania
-
Miluniec Agnieszka
( Autor
)
5.6
- Punktacja publikacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis 0000-0002-2214-6989 5.6 5 2 2 5,00 0,5000 2,5000 aut. roz. 0000-0002-9472-7942 5.6 5 2 2 5,00 0,5000 2,5000 aut. roz. - Gł. język publikacji
- Angielski (English)
- Data publikacji
- 2019
- Objętość
- 0,5 (arkuszy wydawniczych), 7 (stron).
- Identyfikator DOI
- 10.21125/iceri.2019.2061
- Adres URL
- https://library.iated.org/publications/ICERI2019
- Uwaga ogólna
- Materiał z konferencji: 12th annual International Conference of Education, Research and Innovation, 11-13 November, 2019, Seville, Spain.
- Finansowanie
- program of the Minister of Science and Higher Education under the name "Regional Excellence Initiative" in the years 2019-2022. 001/RID/2018/19
- Cechy publikacji
-
- Publikacja konferencyjna
- OpenAccess
Z dokumentu źródłowego:
- Publikacja konferencyjna
- Dane OpenAccess
- Brak szczegółów
- Dane konferencji
-
- 12th International Conference of Education, Research and Innovation Sewilla Hiszpania (España) 2019-11-11 - 2019-11-13
- Dane konferencji dokumentu źródłowego
-
- 12th International Conference of Education, Research and Innovation Sewilla Hiszpania (España) 2019-11-11 - 2019-11-13
- Słowa kluczowe
- Dokument źródłowy
-
12th International Conference of Education, research and innovation : conference proceedings, Seville (Spain) 11-13 November 2019 / Edited by L. Gómez Chova, A. López Martinez, I. Candel Torres.. - Sewilla : IATED Academy, 2019
Strony: 8656-8662
Seria: ICERI Proceedings 2340-1095 ;