Students’ attitude to gamification of education depending on their prior experience

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Students’ attitude to gamification of education depending on their prior experience
Odpowiedzialność
A. Miluniec, J. Swacha
Twórcy
  • Miluniec Agnieszka ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
    Instytut Zarządzania
  • Swacha Jakub ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
    Instytut Zarządzania
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-2214-6989 5.6 5 2 2 5,00 0,5000 2,5000 aut. roz.
0000-0002-9472-7942 5.6 5 2 2 5,00 0,5000 2,5000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2019
Objętość
0,5 (arkuszy wydawniczych), 7 (stron).
Identyfikator DOI
10.21125/iceri.2019.2061
Adres URL
https://library.iated.org/publications/ICERI2019
Uwaga ogólna
Materiał z konferencji: 12th annual International Conference of Education, Research and Innovation, 11-13 November, 2019, Seville, Spain.
Finansowanie
program of the Minister of Science and Higher Education under the name "Regional Excellence Initiative" in the years 2019-2022. 001/RID/2018/19
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna
  • OpenAccess

Z dokumentu źródłowego:

  • Publikacja konferencyjna
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Dane konferencji
Dane konferencji dokumentu źródłowego
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
12th International Conference of Education, research and innovation : conference proceedings, Seville (Spain) 11-13 November 2019 / Edited by L. Gómez Chova, A. López Martinez, I. Candel Torres.. - Sewilla : IATED Academy, 2019
Strony: 8656-8662
Seria: ICERI Proceedings 2340-1095 ;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2019-12-04
PBN
Wyświetl
WorkId
23445

Lista publikacji